RECUPERAREA ACVATICA A COPILULUI DEFICIENT MINTAL

Introducere.................................................................
                                        ...................................4
Capitolul I  RECUPERAREA
ACVATICĂ...............................................4
2.1. Forme terapeutice în mediul
fluid........................................................6
2.1.2.
Hidrokinetoterapia..........................................................
....................7
2.1.3.                                                               Înotul
terapeutic..................................................................
................8
2.2. Influenţele mediului acvatic asupra
organismului..............................9
   3.      Indicaţii       şi       contraindicaţii       în       practica
      terapeutică..........................11
Capitolul II  COPILUL DEFICIENT
MINTAL......................................13
   1. Particularităţile bio-psiho-motrice ale copilului deficient mintal 13
2.2  Forme de manifestare şi factori
specifici............................................18
Capitolul III SINDROMUL DOWN (Trisomia
21)..................................23
3.1. Sindromul Down determinat de o non-disjuncţie primară..............24
3.2. Trisomia 21 determinată de o
translocaţie.........................................25
3.3. Sindromul Down în
„mozaic”..............................................................25
3.4. Trisomia 21
parţială....................................................................
.........
3.5. Sindromul Down
familial....................................................................
.
3.6. Sindromul
dismorfic...................................................................
...........
3.6.1. Dismorfia cranio-
facială.....................................................................
.
3.6.2. Dismorfia
somatică....................................................................
..........
3.7.                                                             Sindromul
malformativ................................................................
.........
3.8.                                                           Debilitatea
mintală....................................................................
..............
3.9.     Problemele     medicale     la     pacienţii      cu      sindrom
Down.............................
3.9.1. Afecţiuni care apar în sindromul Down…………………………..
3.9.2. Speranţa de
viaţă.......................................................................
.........
Capitolul IV LEGISLAŢIA INTERNĂ ŞI INTERNAŢIONAlĂ………………..
4.1 Legislaţie internă şi internaţională……………………………………..
4.2 Evaluarea copiilor cu
dizabilitaţi............................................................
4.2.1
Obiectivul..................................................................
..............................
4.2.2. Etapele evaluării copiilor cu
dizabilităţi.....................................................
4.2.3Tipuri        de         evaluare         a         copiilor         cu
dizabilităţi................................................
4.3.Principii                         ale                          educaţiei
incluzive................................................................
4.4. Educaţia incluzivă a copiilor cu
dizabilităţi..........................................
 4.4.1. Integrarea
scolară.....................................................................
...........
4.4.2. Profesorul de
sprijin.....................................................................
........
4.4.3. Profesorul
intinerant..................................................................
.......................
4.5. Protecţia copilului cu
dizabilităţi...........................................................
Capitolul V CERCETARE
ŞTIINŢIFICĂ.................................................
5.1.Motivaţia alegerii
temei.......................................................................
..
5.2. Locul şi perioada desfăşurării
cercetării.............................................
5.3. Sarcinile cercetării…………………………………………………….
5.4.
Ipoteză.....................................................................
.................................
5.5 Subiecţi…………………………………………………………………..
5.6 Desfăşurarea cercetării…………………………………………………
5.6.1.Programul de activitate acvatică cu copilul cu sindrom Down…….
5.6.1.1.
Masajul.....................................................................
...........................
5.6.1.2. Exerciţiile fizice în
apă......................................................................
5.7 Analiza şi interpretarea datelor rezultate în urma
studiului................
CONCLUZII...................................................................
...............................
Pagini 72