CUPRINS
Cap. I RESPONSABILITATEA SOCIALĂ CORPORATISTĂ
1.1 Ce este responsabilitatea sociala corporatistă?
1.2 Definirea conceptului de responsabilitate socială corporatistă
3. Repere istorice în evoluţia responsabilităţii sociale corporatiste
4. Argumente pro şi contra responsabilităţii sociale corporatiste
5. Elemente componente ale responsabilităţii sociale corporatiste
1.6 Aşteptări actuale în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste
1.7 Responsabilitatea socială şi cultura de organizaţie
1.8 Instrumente de evaluare a responsabilităţii corporatiste
Cap. II ETICA ÎN AFACERI
2.1 Definirea noţiunii de etică în afaceri
2.2 Teorii ale eticii in afaceri
2.3 Necesitatea eticii în afaceri
2.4 Factorii care influenţează etica în afaceri
2.5 Nivelurile de aplicare ale eticii manageriale
Cap. III RESPONSABILITATEA SOCIALĂ CORPORATISTĂ ÎN ROMÂNIA
3.1 Generozitatea la români
3.2 Donaţii eficiente pentru comunitate şi companie
3.3 Strategii eficiente de donaţii
3.4 Metode eficiente pentru donaţii corporatiste
Cap. IV STUDIU DE CAZ HOLCIM (ROMÂNIA) SA . IMPLICAREA ÎN PROBLEMELE
COMUNITĂŢII
Cap. V CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
63 pagini