CUPRINS
ARGUMENT………………………………………………...4
CAPITOLUL1……………………………………………….7
1.1 PARTICULARITĂŢI PSIHO-FIZICE ALE COPILULUI PREŞCOLAR………...8
1.2 NECESITATEA CUNOAŞTERII PSIHOLOGICE A PREŞCOLARULUI………..16
CAPITOLUL2……………………………………………...18
2.1 CONCEPTUL DE JOC ÎN LITERATURĂ…………………………………………...19
2.2 TEORII DESPRE JOC…………………………………………………………………23
2.3 CLASIFICAREA JOCURILOR……………………………………………………….27
CAPITOLUL 3……………………………………………..32
3.1 JOCUL DE CREAŢIE –CARACTERISTICI………………………………………...33
3.2 ÎNDRUMAREA JOCURILOR DE CREAŢIE……………………………………......40
CAPITOLUL4……………………………………………...43
4.1 MODALITĂŢI PRACTICE DE FOLOSIRE A JOCULUI DE CREAŢIE ÎN SOCIALIZAREA
COPILULUI PREŞCOLAR ………………………………………...44
CONCLUZII…………………………………………………………………………………59
ANEXE……………………………………………………………………………………….62
BIBLIOGRAFIE…………………………………………...68