Rolul lucrului manual in dezvoltarea scolarului mic

      CAPITOLUL I
     I.1.Rolul lucrului manual în dezvoltarea şcolarului mic
      I.2. Necesitatea evaluării randamentului şcolar în orele de lucru
manual
      I.3. Motivarea alegerii temei
      CAPITOLUL II
      II.1. Creativitatea – repere teoretice
      II.2. Blocajele de creativitate şi combaterea lor
      II.3. Procesele psihice implicate în activităţile desfăşurate în
cadrul orelor de lucru manual
      CAPITOLUL  III
   1. Metode de stimulare creativă folosite în orele de lucru manual
      III.2. Experimentul
      Prezentarea eşantionului de elevi
                 1.Metoda listelor
                 2.Metoda “Ieşirii din Eu”
                 3.Metoda “Animalului fantastic”
                 4.Metoda umanizării
                 5.Metoda personificării
                 6.Metoda descompunerii şi recompunerii
                 7.Metoda modulării
                 Concluzii
                 Bibliografie
                 pagini 88