Rolul metodelor activ-participative in stimularea interesului pentru invatare la elevii clasei a III-

                                   CUPRINS
CAPITOLUL I
Introducere
1. Învăţământul românesc la ora reformei
2. Importanţa metodelor activ-participative în asigurarea succesului şcolar
3. Noţiunea de metodă activ-participativă
4. Sistemul metodelor activ-participative
5. Succesul şcolar – expresie a activizării elevilor la lecţie
CAPITOLUL II
Obiectivele şi metodologia cercetării
2.1. Motivarea alegerii temei
2.2. Ipoteza de lucru
2.3. Obiectivele cercetării
2.4. Metode de cercetare pedagogică
2.5. Caracterizarea colectivului de elevi
CAPITOLUL III
Modalităţi practice de activizare a elevilor în diferite activităţi
3.1. Activităţi de stimulare intelectivă a elevilor
3.2. Activităţile extracurriculare şi succesul şcolar
CAPITOLUL IV
Concluzii
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Pagini 100