Rolul resurselor umane in organizarea turismului

Capitolul I.
                                         I.1. Introducere in Managementul
resurselor umane
                       I.2.Evoluţia conceptului de Resurse Umane
                       I.3 Definirea conceptului de „Managementul Resurselor
                 Umane”
                       Capitolul II
                 II.1. Elemente de psihologie ce influenţează recrutarea şi
           selecţia resurselor umane
                       II.1.1 Activitatea umană
                       II.1.2. Personalitatea
        II.1.3 Temperamentul
                       II.1.4. Aptitudinile
                       II.1.4.A Aptitudinile generale
   A.1Memoria
          A.2.Spiritul de observaţie
   A.3.Atenţia
                       A.4.Aptitudinile speciale
                       A.5.Caracterul
                 II.2. Recrutarea – activitate de bază a procesului de
           asigurare cu personal
                       II.2.1. Surse de recrutare
                 II.2.2. Factorii interni şi externi ai recrutării
                       II.2.2.A. Recrutarea internă
                       II.2.2.B. Recrutarea externă
                 II.2.3. Structura planului de recrutare
                            Capitolul III
                       III.1 Selecţia resurselor umane
                       III.1.1. Definire şi caracteristici
                       III.1.2. Metode de selecţie
                       III.1.3. Criterii pentru aprecierea metodelor de
                 selecţie
   Capitolul IV
                 IV.1. Politici în managementul resurselor umane din
           hotelarie
                 IV.2. Programe de formare şi orientare profesională
                       IV.3. Organizarea muncii
                       IV.4. Motivarea angajaţilor
   Capitolul V
                                    V.1. STATISTICA
           V.1.1 Populaţia ocupată în ramura “Hoteluri şi Restaurante”  în
      perioada 1990- 2003
                 V.1.2. Numărul mediu al salariaţilor în ramura “Hoteluri şi
              Restaurante” în perioada 1990-2003
   Capitolul VI
                                    VI.1.Studiu de caz- Hotelul Majestic
   VI.1.1. SCURT ISTORIC
                 VI.1.2. CARACTERISTICILE DE ANSAMBLU ALE HOTELULUI MAJESTIC
           -STATUTUL SI FUCŢIOAREA HOTELULUI MAJESTIC-
                 VI.2. INFORMAŢII PRIVIND PERSONALUL SI CONDUCEREA HOTELULUI
           MAJESTIC.
                 VI.3. DEPARTAMENTELE SI OBIECTIVUL DE ACTIVITATE AL
           HOTELULUI MAJESTIC.
                 VI.4. PROCESUL DE RECRUTARE, ANGAJARE, FORMARE SI
           PERFECŢIONARE A ANGAJAŢILOR ÎN HOTEL MAJESTIC.
        5. STIMULAREA SI MOTIVAREA ANGAJATILOR ÎN HOTEL MAJESTIC.