Rolul resurselor umane in prestarea serviciilor turistice

CUPRINS
  INTRODUCERE ……………………………………………………………...……….. 1
  CAPITOLUL I
  MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE SI CALITATEA ..............................
  3
      1.1.  Problematica resurselor umane ... ... ... ... ... .. ... ... ...
      ... ... ... .. 3
      1.2.  Managementul personalului (resurselor umane) si cultura de
      intreprindere ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. .. ... ... ...
      ... ... ... .. ... ... ......7
       1.3.Calitatea resursei umane si managementul schimbarii pentru
      implementarea sistemului de asigurare a calitatii ... ... ... ... ...
      ... ... .10
      1.4.  Promovarea politicilor de calitate si managementul resurselor
      umane ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
      ... ... ... ... ... ... ... .11
      1.5.Obiective si strategii in domeniul resurselor umane ... ... ... 15
      1.6 Organizarea activitatii de resurse umane ... ... ... ... ... ...
      ... ... .17
  CAPITOLUL II
  INTEGRAREA ŞI PREGĂTIREA PROFESIONALĂ …….……………………….20
      2.1.    Importanta  integrarii profesionale……………………………20
      2.2.  Costurile integrarii profesionale ……………………………. 24
      2.3.  Continutul si necesitatea integrarii  profesionale……………..29
      2.4.  Procesul de pregatire  profesionala …………………………..33
      2.5.  Motivatia si formarea profesionala …………………………..40
      2.6.  Dezvoltarea profesionala a personalului ……………………..41
  capitolul III
  METODE ŞI TEHNICI DE INTEGRARE ŞI DEZVOLTARE
  PROFESIONALA ……………………………………………………………………...49
      3.1.  Programe  si metode de integrare profesionala ………………49
      3.2.  Metoda de integrare profesionala ... ... ... ... ... ... ... ...
      ... ...  ... 51
      3.3.  Metode de instruire profesionala ……………………….…….52
      3.4.  Tehnici de instruire profesionala ………………………….….59
      3.5.  Metode de dezvoltare a personalului ………………….……...65
      3.6.  Sisteme si metode de  planificare utilizate în dezvoltarea
      carierei profesionale …………………………………… ... ... .…….70
  CAPITOLUL IV
  MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ADAPTAT LA CERINTELE INDUSTRIEI TURISMULUI
  ..........................................................................
  ..............72
      4.1. Resursele umane in turism, in economia de piata ... ... ……… ..72
      4.2. Planificarea necesarului de personal ... ... ... ... ...
  ……………..84
      4.3. Politici de personal – cerinte, obiective si factori care
  influenteaza politica de personal   ……………………... ... ... ... ... ... ...
  ... ... ... ... ... ... 88
  CONCLUZII ŞI PROPUNERI ………………………………………………………..92
BIBLIOGRAFIE