Satisfactia in Munca in Rolurile de reprezentare . Relatiile Ei cu Stresul si Adaptabilitatea

                                   CUPRINS
Argument
  4
Capitolul I. ASPECTE GENERAL-TEORETICE
I. Aspecte general-teoretice referitoare la  satisfacţia în muncă         6
1. Definirea conceptului                                             6
2. Teoriile motivaţiei şi satisfacţiei în muncă                           8
  2.1.Teoriile motivaţiei                                            8
    2.1.1 Teoriile de conţinut                                       8
    2.1.2 Teoriile de proces                                        12
  2.2. Teoriile satisfacţiei în muncă                               14
3. Dimensiunile satisfacţiei în muncă                               18
  3.1. Satisfacţia privind munca în sine                                  20
  3.2. Satisfacţia privind salariul                                       22
  3.3. Satisfacţia privind posibilităţile de promovare                    23
  3.4. Satisfacţia privind relaţiile cu  şeful                            24
  3.5. Satisfacţia privind relaţiile cu colegii                           26
II. Aspecte general-teoretice referitoare la stres                       28
1. Definirea conceptului                                            28
2. Indicatori ai stresului                                          30
3. Stresul şi modul de gândire                                      31
4. Personalitatea şi stresul                                             32
5. Stresul organizaţional                                           33
  5.1. Creşterea stresului la locul de muncă                        33
  5.2. Preocuparea angajatorilor pentru managementul eficient  al  stresului
   35
  5.3. Factorii de stres în organizaţii                             36
  5.4. Reacţii comportamentale şi psihologice la stresul organizaţional   40
  5.5.    Efectele     stresului     organizaţional     asupra     sănătăţii
   42
6. Stresul şi rolurile de reprezentare                              43
III. Aspecte general-teoretice referitoare la adaptabilitate             45
1. Definirea conceptului                                            46
2. Criteriile unei bune adaptări                                    48
3. Dimensiunile adaptabilităţii                                     49
  3.1. Spontaneitatea                                          50
  3.2. Autocontrolul                                                52
  3.3. Iniţiativa                                                   54
  3.4. Sociabilitatea                                               56
  3.5. Creativitatea                                                59
4. Aplicaţii ale adaptabilităţii în organizaţie                          61
     ←
Capitolul II. METODOLOGIE
1. Obiective cercetării                                             63
2. Prezentarea ipotezelor                                           65
3. Prezentarea instrumentelor                                       67
  3.1. Chestionar pentru determinarea gradului de adaptabilitate          67
  3.2. Chestionar pentru determinarea nivelului de stres                  69
  3.3. Chestionar pentru determinarea satisfacţiei în muncă               70
4. Populaţia investigată                                            72
Capitolul III.
PREZENTAREA, PRELUCRAREA ŞI INTERPRETAREA DATELOR  77
1. Relaţia dintre adaptabilitate şi cele 5 faţete ale satisfacţiei în  muncă
 78
2. Relaţia  dintre  stres  şi  cele  5  faţete  ale  satisfacţiei  în  muncă
 85
3. Stresul şi adaptarea ca factori ce corelează cu  satisfacţia  angajaţilor
 91
Capitolul IV. CONCLUZII
Concluzii                                                                 96