SEZONALITATEA IN INDUSTRIA TUISTICA DIN ROMÃNIA

INTRODUCERE
............................................................................
                                    ....3
CAPITOLUL 1  TURISMUL FENOMEN ECONOMIC ŞI SOCIAL
1.1 DELIMITĂRI CONCEPTUALE........................4
1.2 FACTORII DE INFLUENŢĂ CARE DETERMINĂ EVOLUŢIA
TURISMULUI..................................................................
.................8
1.3 FORME DE
TURISM.....................................................................1
2
1.4 LOCUL ŞI ROLUL TURISMULUI ÎN ECONOMIE.................16
CAPITOLUL 2    PIAŢA TURISTICĂ DIN ROMÂNIA.......................23
2.1 CONCEPT, DIMENSIUNI ŞI STRUCTURA PIEŢEI TURISTICE...23
  2.2 PARTICULARITĂŢILE PIEŢEI TURISTICE................................32
2.3 TENDINŢE ACTUALE PE PIAŢA TURISTICĂ DIN ROMÂNIA......38
                          2.4 OFERTA TURISTICĂ DIN
            ROMÂNIA............................................44
        2.4.1 – RESURSE TURISTICE NATURALE AŞE ROMÂNIEI...........44
         2.4.2 – RESURSE TURISTICE ANTROPICE ALE ROMÂNIEI.........50
CAPITOLUL 3    ABORDAREA ACTIVITĂŢII TURISTICE ÎN CONDIŢIILE
SEZONALITĂŢII.............................................................54
3.1 CONCEPTUL DE SEZONALITATE TURISTICĂ ŞI VARIAŢIILE
SEZONIERE...................................................................
...54
3.2 CICLURILE DE SEZONALITATE ÎN ACTIVITATEA TURISTICĂ..........58
 3.3 FACTORII SEZONALITĂŢII ÎN TURISM.....................................63
3.4 IMPACTUL SEZONALITĂŢII ASUPRA MEDIULUI
ÎNCONJURĂTOR................................................................
......................68
CAPITOLUL 4   INFLUENŢA SEZONALITĂŢII ASUPRA ACTIVITĂŢII TURISTICE A
STAŢIUNII CĂLIMĂNEŞTI –
CĂCIULATA...................................................................
............................71
4.1 PREZENTAREA STAŢIUNII CĂLIMĂNEŞTI–CĂCILATA........71
4.2 BAZA TEHNICO-
MATERIALĂ........................................................77
4.3 CIRCULAŢIA
TURISTICĂ................................................................89
4.4 STRATEGII DE MARKETING PRIVIND ATENUAREA
SEZONALITĂŢII...............................................................
........................94
CONCLUZII
............................................................................
...............104
BIBLIOGRAFIE
............................................................................
........107