SISTEMUL CATERING IN ALIMENTATIA PUBLICA

 CAP. I        Sistemul catering                5
               1.1. Consideraţii generale
                                                5
                 1.2. Tendinţele pieţei româneşti de catering
                                      8
               1.3. Modernizarea produselor culinare prin sistemul catering
                         10
                      1.3.1. Particularităţile cateringului industrial
                                       10
                      1.3.2. Particularităţile cateringului comercial
                                     11
      CAP. II     Oferta unităţilor de alimentaţie publică
                                   13
                         2.1. Alimentaţia colectivă şi comercială
                                             15
                                2.1.1. Alimentaţia colectivă
                                                    15
                                2.1.2. Alimentaţia comercială
                                                  16
                         2.2. Structura unităţilor de alimentaţie publică
                                           18
                                2.2.1. Unităţi pentru servirea
            consumatorilor                              18
                                2.2.2. Unităţi de producţie
                                                      20
                                2.2.3. Unităţi pentru depozitare şi păstrare
                                             21
                         2.3. Rolul alimentaţiei publice
                                                   21
      CAP. III    Metode, forme şi sisteme de prezentare a mărfurilor şi
      preparatelor
                               22
                               3.1. Prezentarea mărfurilor şi preparatelor
                                       22
                                      3.1.1. Tehnica alcătuirii meniurilor
şi listelor meniu                   23
                                      3.1.2. Elaborarea listei – meniu
                                             26
                               3.2. Tehnici care urmăresc atragerea ţintei
către produs. Punerea în
      valoare a produselor la locul vânzării
               28
           3.2.1. Publicitatea la locul vânzării
                  28
                                      3.2.2. Publicitatea directă
                                                  29
            CAP. IV    Servirea consumatorilor
                                     32
                               4.1. Ospitalitatea absolută
                                                 32
                               4.2. Salonul de servire. Forme de servire
                                        33
                               4.3. Sistemul de servire în restaurant
                                           34
                               4.4. Particularităţile alimentaţiei rapide
                                           34
            CAP. V      Personalul în unităţile de alimentaţie publică
                          36
                               5.1. Necesarul de forţă de muncă
                                           36
                               5.2. Cerinţe de bază pentru practicarea
meseriilor în restaurant         37
            CAP. VI    Serviciul la banchete
                                         39
          6.1. Mese festive
                                39
                               6.2. Portofoliul unui caterer
                                                41
                                      6.2.1. A lucra cu un caterer
                                                41
                                      6.2.2. Lista de întrebări pentru
selectarea unui caterer                42
          6.3. Amenajarea sălii. Servirea clienţilor
                    43
      CAP. VII   Preţurile în alimentaţie
                                 45
                         7.1. Analiza preţurilor în alimentaţie
                                    45
                         7.2. Analiza preţurilor meniurilor oferite de
restaurant                      47
                         7.3. Analiza vanzărilor în alimentaţie
                                   48
                                    - 3 -
      CAP. VIII  Prezentarea S.C. “Central” S.A. şi elemente de calcul
          50
                               8.1. Descrierea Restaurantului societăţii
comerciale
                                “Central” S.A.
                                                      50
                               8.2. Lista preţurilor de vânzare cu
amănuntul pe elemente
                               componente practicate la Restaurantul
“Central” pentru
        banchetul din 01.06.2003
                      50
      8.3. Calculul şi structura cheltuielilor pe primul meniu propus
         pentru banchetul din 01.06.2003
                 53
      8.4. Calculul şi structura cheltuielilor pe meniul bufet suedez
         ( al doilea meniu) propus pentru banchetul din 01.06.2003
  56
      8.5. Concluzii
                              58
            Concluzii
                                                        60
            Anexa 1
                                                         61
            Anexa 2
                                                         63
            Bibliografie
                                                       66