SISTEMULUI DE COMUNICARE AL HOTELULUI GORJ

Cuprins
INTRODUCERE
............................................................................
..................................3
CAPITOLUL I. Locul şi rolul turismului în economia
                            ROMÂNEASCĂ
           .................................................................
           ..................5
                      1.1. Conţinutul conceptului de turism
      ....................................................5
                      1.2. Particularităţile turismului
...............................................................7
                      1.3. Turismul în economia naţională
......................................................7
                      1.4. Valorificarea superioară a resurselor
...............................................9
                      1.5. Factorii care determină evoluţia turismului
...................................11
                             1.5.1. Tipologia factorilor de influenţă
..........................................11
                             1.5.2. Factori reprezentativi de influenţă
asupra turismului...........12
CAPITOLUL II. Comunicarea-aspecte conceptuale ..........................14
                        2.1. Ce este comunicarea umană?
.......................................................14
                               2.1.1. Conţinut şi relaţie în comunicare
.......................................14
                               2.1.2. Definiţii ale comunicării
....................................................16
                        2.2. Modele de comunicare
.................................................................17
                            2.2.1 Elementele comunicării
......................................................17
                              2.2.2. Modele de comunicare
.......................................................17
                        2.3. Nivelurile comunicării umane
......................................................21
                     2.3.1. Comunicarea intrapersonală
      ...............................................21
                     2.3.2. Comunicarea interpersonală
      ...............................................22
                     2.3.3. Comunicarea de grup
      .........................................................22
                     2.3.4. Comunicarea publică
      .........................................................22
                     2.3.5. Comunicarea de masă
      ........................................................23
CAPITOLUL III. Prezentarea hotelului Gorj
.......................................24
               3.1. Scurt istoric
............................................................................
.....24
               3.2. Amplasarea
............................................................................
.....24
               3.3. Cazare
............................................................................
.............24
               3.4. Restauraţia
............................................................................
.......25
               3.5. Servicii suplimentare
..................................................................25
               3.6. Tarife
............................................................................
...............26
               3.7. Gradul de ocupare
.......................................................................27
               3.8. Motivaţia turistică
.......................................................................28
CAPITOLUL IV. Analiza-diagnostic a sistemului DE
                               comunicare al Hotelului Gorj
...................................29
               4.1. Inflenţa factorilor culturali asupra comunicării
..........................29
                    4.1.1. Elementele componente ale culturii organizaţiei
..............29
                                4.1.2. Tipuri de culturi organizaţionale
.......................................31
               4.2. Analiza comunicării interne
........................................................33
                      4.2.1. Prezentarea climatului de comunicare
..............................33
                                4.2.1.1 Considerente generale ale
climatului de
                                            comunicare
............................................................34
                                4.2.1.2. Climatul defensiv şi climatul de
coperare ............34
                                4.2.1.3. Elemente de stres în climatul de
comunicare .......35
                      4.2.2. Analiza gradului de încărcare informaţional al
fiecărui
                                 punct de  lucru
..................................................................39
                      4.2.3. Chestionar pentru verificarea rolurilor
manageriale …....44
               4.3. Comunicarea externă
..................................................................49
                      4.3.1. Comportamentul personalului ……………….…………..49
                      4.3.2. Mijloace de comunicare externă ……………………...…50
                      4.3.3. Chestionar pentru verificarea imaginii
exterioare .............56
      BIBLIOGRAFIE
............................................................................
.....................66