Socializarea progresiva a prescolarului sub influenta activitatilor din gradinita

                                  1 CUPRINS
Introducere ………………………………………………………………...5
Capitolul I: Socializarea în familie şi  importanţa  acestui  proces  pentru
integrarea viitoare a copilului …………………………………………...10
      I.1. Conceptul de socializare. Delimitare teoretică …………………10
      I.2.  Rolurile  părinţilor  în   dezvoltarea   psihică   a   copilului
      ………......20
      I.3.  Stiluri  educative  ale  părinţilor  şi  efectele   lor   asupra
      dezvoltării copilului……………………………………………………………...33
Capitolul II: Grădiniţa ca factor de socializare……………………........43
      II.1  Cadrul  didactic  şi  grupul  de  covârstnici   –   factori   de
      socializare…..………………………………………………………..43
      II.2 Formele de activitate ale preşcolarului…………………………52
      II.3 Implicaţiile grădiniţei asupra socializării…………………….…68
Capitolul III: Metodologia cercetării……………………………………83
      III.1 Formularea obiectivelor cercetării……………………………..83
           a. Obiective general-teoretice…………………………………83
           b. Obiective practic-aplicative………………………………..83
      III.2 Formularea ipotezelor cercetării……………………………….84
      III.3 Metode, tehnici, procedee şi instrumente utilizate……...……..86
      III.4 Informaţii referitoare la lotul de subiecţi investigat…….……..98
Capitolul   IV:   Prelucrarea   datelor,   prezentarea   şi    interpretarea
rezultatelor obţinute……………………………………………………..102
      IV.1   Cercetarea   validităţii   de   conţinut    a    instrumentelor
      utilizate.....102
      IV.2 Validarea convergentă a protocolului de observaţie………….105
      IV.3 Verificarea ipotezelor…………………………………………107
CAPITOLUL V: Concluzii şi recomandări……………………………119
Anexe……………………………………………………………………..124
Bibliografie……………………………………………………………….127