Cuprins
I. FUNDAMENTAREA TEORETICO- METODOLOGICA
II. SPECIFICUL COGNITIV AL MATEMATICII CA DISCIPLINA SCOLARA
III. SPECIFICUL CAPACITATILOR COGNITIVE CERUTE DE INSUSIREA MATEMATICII SI
CONDITIILE FORMARII LOR
III.1 INTELIGENTA CA APTITUDINE GENERALA IMPLICATA IN INSUSIREA
MATEMATICII
III.2 APTITUDINEA SI INTELIGENTA MATEMATICA
III.3 ATITUDINEA ELEVILOR FATA DE MATEMATICA
III.3.1 RELATIA ATITUDINE- MOTIVATIE
III.3.2 NIVELE ATITUDINALE
III.3.2.1 RELATIA ATITUDINE- ORELE DE MATEMATICA
III.3.2.2 RELATIA ATITUDINE FATA DE MATEMATICA -
INCREDERE IN SINE
III.3.2.3 RELATIA INTRE EXPERIENTELE DE SUCCES/ INSUCCES
SI ATITUDINEA FATA DE MATEMATICA
III.4 ALTI FACTORI CARE INFLUENTEAZA ATITUDINEA ELEVILOR FATA DE
MATEMATICA
III.4.1 DIFERENTELE DE SEX SI ATITUDINEA FATA DE MATEMATICA
III.4.2 ROLUL PROFESORULUI DE MATEMATICA, AL FAMILIEI SI A
CLASEI
Pagini 45