Specificul capacitatilor cognitive cerute de insusirea matematicii si conditiile formarii lor

                                   Cuprins
I. FUNDAMENTAREA TEORETICO- METODOLOGICA
II. SPECIFICUL COGNITIV AL MATEMATICII CA DISCIPLINA SCOLARA
III. SPECIFICUL CAPACITATILOR COGNITIVE CERUTE DE INSUSIREA MATEMATICII SI
CONDITIILE FORMARII LOR
      III.1 INTELIGENTA CA APTITUDINE GENERALA IMPLICATA IN INSUSIREA
MATEMATICII
      III.2 APTITUDINEA SI INTELIGENTA MATEMATICA
      III.3 ATITUDINEA ELEVILOR FATA DE MATEMATICA
            III.3.1 RELATIA ATITUDINE- MOTIVATIE
            III.3.2 NIVELE ATITUDINALE
                  III.3.2.1 RELATIA ATITUDINE- ORELE DE MATEMATICA
                  III.3.2.2 RELATIA ATITUDINE FATA DE MATEMATICA -
INCREDERE IN SINE
                  III.3.2.3 RELATIA INTRE EXPERIENTELE DE SUCCES/ INSUCCES
SI ATITUDINEA FATA DE MATEMATICA
      III.4 ALTI FACTORI CARE INFLUENTEAZA ATITUDINEA ELEVILOR FATA DE
MATEMATICA
            III.4.1 DIFERENTELE DE SEX SI ATITUDINEA FATA DE MATEMATICA
            III.4.2 ROLUL PROFESORULUI DE MATEMATICA, AL FAMILIEI SI A
CLASEI
Pagini 45