Cuprins
Introducere 2
Capitolul I 4
Evoluţia turismului românesc în perioada de după revoluţia din 1989 4
I.1. Criza dezvoltării economice şi depăşirea ei 4
I.2. Strategia naţională de dezvoltare economică a României pe termen
mediu 5
I.3. „Economia de servicii” în perioada reformei economice româneşti 6
I.4. Discontinuităţi în economia turismului românesc în perioada
postdecembristă 7
A. Transformări şi contradicţii în turismul intern românesc 7
B. Activitatea Ministerului Turismului 11
Capitolul II 16
Piaţa turistică în România 16
II.1. Consideraţii privind caracteristicile specifice pieţei turistice 16
A. Indicatori specifici pieţei turistice internaţionale 16
A.1. Cererea turistică 17
A.2. Oferta turistică 18
B. Piaţa turistică românească – resurse naturale şi antropice 19
II.2. Amenajarea turistică a teritoriului – premisă a integrării României
în Uniunea Europeană şi a dezvoltării economico-sociale echilibrate 24
Capitolul III 27
Strategia de dezvoltare a zonei turistice Suceava 27
Concluzii 53
Bibliografie 56