CUPRINS
CAP. I. STRESUL ŞI ACTIVITATEA ŞCOLARĂ
1.1.Stresul factor modulator activităţii 00
1.2. Medii de stres pentru elev 00
1.2.1. Mediul familial 00
1.2.2. Mediul şcolar 00
1.2.3. Mediul social 00
1.2.4. Alte cauze provocatoare de stres
în munca de învăţare 00
1.2.5. Tipuri şi forme de diferenţiere a stresului
00
CAP. II. Învăţarea ca activitate specific umană
2.1. Tipuri de învăţare 00
2.2. Teorii ale învăţării 00
2.2.1. Teoria asociaţionist-behavioristă 00
2.2.2. Paradigma asociaţiei prin contiguitate 00
3. Paradigma condiţionării operante 00
2.2.4. Paradigma cognitivă a învăţării 00
2.3. Învăţarea la vârsta şcolară 00
2.4. Motivaţie şi învăţare 00
2.4.1.Formele motivaţiei şi evoluţia acesteia la elevi 00
CAP. III. METODOLOGIA STUDIULUI ŞI LOTUL STUDIAT
3.1.Motivarea alegerii temei 00
3.2. Designul studiului 00
3.3. Obiectivele lucrării 00
3.4. Ipotezele de lucru 00
3.5. Metode utilizate 00
1. Metoda anchetei 00
3.5.2. Metoda analizei de documente 00
2. Metoda evaluării psihologice 00
3.6. Prezentarea variabilelor 00
CAP. IV. PREZENTAREA, ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR OBŢINUTE
4.1. Analiza rezultatelor la învăţătură 00
4.2. Relaţia inteligenţă – performanţă şcolară 00
4.3. Studiul interacţiunii dintre stres şi reuşita şcolară
00
4.4. Studiul relaţiei dintre componentele conceptualizării de
sine şi performanţa şcolară 00
4.5. Studiul relaţiei dintre tipurile de motivaţie şi
performanţa şcolară
00
4.6. Analiza rezultatelor la chestionarul aplicat 00
4.7. Influenţele caracteristicilor mediului familial asupra
performanţelor
şcolare 00
concluzii 00
bibliografie