STRESUL SI ACTIVITATEA SCOLARA

      CUPRINS
      CAP. I.  STRESUL ŞI ACTIVITATEA ŞCOLARĂ
           1.1.Stresul factor modulator activităţii                     00
           1.2. Medii de stres pentru elev                              00
                 1.2.1. Mediul familial                            00
                 1.2.2. Mediul şcolar                              00
                 1.2.3. Mediul social                              00
                 1.2.4. Alte cauze provocatoare de stres
                 în munca de învăţare                              00
                 1.2.5.  Tipuri  şi  forme  de  diferenţiere   a   stresului
           00
       CAP. II. Învăţarea ca activitate specific umană
           2.1. Tipuri de învăţare                                      00
           2.2. Teorii ale învăţării                                    00
                 2.2.1.  Teoria asociaţionist-behavioristă               00
                 2.2.2. Paradigma asociaţiei prin contiguitate           00
                   3. Paradigma condiţionării operante             00
                 2.2.4. Paradigma cognitivă a învăţării            00
           2.3. Învăţarea la vârsta şcolară                        00
           2.4. Motivaţie şi învăţare                              00
                 2.4.1.Formele motivaţiei şi evoluţia acesteia la elevi  00
      CAP. III. METODOLOGIA STUDIULUI ŞI LOTUL STUDIAT
           3.1.Motivarea alegerii temei                                 00
           3.2. Designul studiului                                      00
           3.3. Obiectivele lucrării                                    00
           3.4. Ipotezele de lucru                                      00
           3.5. Metode utilizate                                        00
                   1. Metoda anchetei                              00
                 3.5.2.  Metoda analizei de documente              00
                   2. Metoda evaluării psihologice                      00
           3.6. Prezentarea variabilelor                                00
      CAP. IV. PREZENTAREA, ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR OBŢINUTE
           4.1. Analiza rezultatelor la învăţătură                      00
           4.2. Relaţia inteligenţă – performanţă şcolară               00
           4.3. Studiul  interacţiunii  dintre  stres  şi  reuşita  şcolară
     00
           4.4. Studiul relaţiei dintre  componentele  conceptualizării  de
     sine şi performanţa şcolară                                        00
           4.5.  Studiul  relaţiei  dintre   tipurile   de   motivaţie   şi
     performanţa                                                    şcolară
     00
           4.6. Analiza rezultatelor la chestionarul aplicat            00
           4.7.  Influenţele  caracteristicilor  mediului  familial  asupra
     performanţelor
      şcolare                                                      00
        concluzii                                                  00
        bibliografie