Tehnici si instrumente de evaluare a randamentului scolar la matematica, in ciclul primar

                                   CUPRINS
ARGUMENTUL
     I. Locul  şi rolul matematicii în învăţământul primar
1 Evaluarea la matematică în învăţământul primar
       II.1. Evaluarea rezultatelor şcolare – componentă necesară
activităţii  didactice
       II.2. Funcţiile evaluării
       II.3. Principii ale organizării şi desfăşurării activităţii de
evaluare a randamentului şcolar
       II.4. Forme de evaluare
       II.5. Operaţiile principale ale evaluării
       II.6. Metode şi tehnici de evaluare
               II.6.a .Metode tradiţionale
               II.6.b. Metode de evaluare alternative
               II.6.c. Calităţi ale instrumentelor de evaluare
      II.7. Notarea şi aprecierea elevului . Atitudinea elevilor faţă de
calificative şi apreciere
2 Tehnici şi instrumente de evaluare a randamentului şcolar , la matematică
        , în ciclul primar
       III.1.a.Tehnici şi instrumente de evaluare a randamentului şcolar la
matematică
       III.1.b.Lecţia – formă de bază a procesului instructiv- educativ
       III.1.c.Tipuri de lecţii şi forme de evaluare specifice
       III.2. Tema pentru acasă
       III.3. Jocuri didactice
              III.3.a. Conceptul de joc didactic matematic. Clasificarea
jocurilor didactice
              III.3.b Organizarea şi desfăşurarea jocului didactic
matematic
              III.3.c. Tipuri de jocuri didactice matematice
      III.4. Testul docimologic
              III.4.a. Elaborarea testului docimologic
              III.4.b. Aplicarea testului docimologic
              III.4.c. Valorificarea rezultatelor testului docimologic
Concluzii
Anexa
Bibliografie
Pagini 80