CUPRINS
ARGUMENTUL
I. Locul şi rolul matematicii în învăţământul primar
1 Evaluarea la matematică în învăţământul primar
II.1. Evaluarea rezultatelor şcolare – componentă necesară
activităţii didactice
II.2. Funcţiile evaluării
II.3. Principii ale organizării şi desfăşurării activităţii de
evaluare a randamentului şcolar
II.4. Forme de evaluare
II.5. Operaţiile principale ale evaluării
II.6. Metode şi tehnici de evaluare
II.6.a .Metode tradiţionale
II.6.b. Metode de evaluare alternative
II.6.c. Calităţi ale instrumentelor de evaluare
II.7. Notarea şi aprecierea elevului . Atitudinea elevilor faţă de
calificative şi apreciere
2 Tehnici şi instrumente de evaluare a randamentului şcolar , la matematică
, în ciclul primar
III.1.a.Tehnici şi instrumente de evaluare a randamentului şcolar la
matematică
III.1.b.Lecţia – formă de bază a procesului instructiv- educativ
III.1.c.Tipuri de lecţii şi forme de evaluare specifice
III.2. Tema pentru acasă
III.3. Jocuri didactice
III.3.a. Conceptul de joc didactic matematic. Clasificarea
jocurilor didactice
III.3.b Organizarea şi desfăşurarea jocului didactic
matematic
III.3.c. Tipuri de jocuri didactice matematice
III.4. Testul docimologic
III.4.a. Elaborarea testului docimologic
III.4.b. Aplicarea testului docimologic
III.4.c. Valorificarea rezultatelor testului docimologic
Concluzii
Anexa
Bibliografie
Pagini 80