tehnici si modalitati de plata in cadrul hotelului trotus-onesti

Introducere...............................................................|
|...............................................................           |
|                                                                          |
|CAPITOLUL I – Importanţa serviciilor turistice în dezvoltarea de ansamblu |
|a turismului                                                              |
|                 1.1.Conceptul de turism şi rolul acestuia în             |
|economie…………………………..                                                      |
|                 1.2. Forme de turism – criterii de                       |
|clasificare…………….......................................                   |
|                 1.3. Conţinutul, structura şi caracteristicile           |
|serviciilor turistice ….........................                          |
|                 1.4. Managementul în                                     |
|turism……..................................……..............................|
|..                                                                        |
|                 1.5. Marketing-ul în turism……………………………………………………….        |
|CAPITOLUL II – Organizarea activităţii de cazare în cadrul hotelului      |
|Trotuş-Oneşti…….                                                          |
|                2.1. Structuri de primire turistice cu funcţiuni de       |
|cazare…………………………..                                                        |
|                2.2. Criterii de clasificare pe categorii de încadrare a  |
|structurilor de primire……..                                               |
|                2.3. Prezentarea hotelului Trotuş………………………………………………….     |
|                2.3.1. Obiectul de activitate al hotelului                |
|Trotuş…………………………………..                                                     |
|                2.4. Prezentarea principalelor                            |
|atribuţii……………………………………………..                                              |
| 2.4.1. Departamentul de front-office al hotelului Trotuş din Oneşti………………|
|                2.4.2.1. Departamentul de etaj housekeeping al hotelului  |
|Trotuş                                                                    |
|                2.4.3. Departamentul de rezervări al hotelului Trotuş     |
|                2.4.5. Alte sectoare ale front-office-ului                |
|                2.4.6. Departamentul etaj                                 |
|                2.4.7. Departamentul vanzari                              |
|                2.4.8. Departamentul contabilitate                        |
|CAPITOLUL III – Tehnici de stabilire a preţului şi modalităţi de plată în |
|cadrul hotelului Trotuş…………………………………………………………………………………………                 |
|                3.1. Conceptul de politică de preţ in industria           |
|hotelieră…………………………                                                       |
|                3.1.1. Politica de preţ………………………………………………………………           |
|                3.1.2. Factorii care influenţeză preţul……………………………………………..|
|                3.1.3. Modalităţi de formulare a politicilor de           |
|preţ……………………………….                                                         |
|                3.2. Tehnici de stabilire a tarifului de                  |
|cameră……………………………………..                                                    |
|                3.2.1. Tehnica miimii………………………………………………………………             |
|                3.2.2. Formula lui Hubbart…………………………………………………………          |
|                3.2.3. Indicatorii de bazaă ai industriei                 |
|hoteliere…………………………………..                                                  |
|                3.2.4. Indicatorii relativi dintre cerere şi              |
|ofertă……………………………………                                                      |
|                3.2.5. Indicatori ai efectelor economice ale turismului   |
|                3.3. Preţuri practicate in alimentative……………………………………………..|
|                3.3.1. Factori de influenţă şi strategii de               |
|preţ……………………………………..                                                      |
|                3.3.2. Modalităţi de stabilire a preţurilor de vânzare    |
|……………………………..                                                             |
|                3.4. Modul de înregistrare şi plată la nivelul unităţii   |
|hoteliere…………………….                                                        |
|                3.4.1. Verificarea modalităţilor de plată………………………………………… |
|               3.4.2. Metode de achitare a contului……………………………………………….    |
|               3.4.3. Metode de achitare…………………………………………………………            |
|CAPITOLUL IV –  Studiu de caz - Evaluarea indicatorilor de bază în cadrul |
|hotelului Trotuş…………….                                                    |
|               4.1. Indicatorii de bază ai industriei                     |
|hoteliere………………………………….                                                   |
|               4.2. Indicatorii de rentabilitate ai activităţii hoteliere |
|din cadrul hotelului Trotuş                                               |
|                                                                          |
|4.3. Stabilirea preţurilor de vânzare a materiilor prime în cadrul        |
|departamentului de restauraţie a hotelului Trotuş……………………………………………………………..|
|                4.4. Evoluţia principalilor indicatori ai performanţei    |
|economico-financiare….                                                    |
|                CONCLUZII                                                 |
|                BIBLIOGRAFIE                                              |
|                ANEXE                                                     |