TURISTIC

Cuprins
Introducere
            1
1.PRODUSUL TURISTIC- “Romania-Tara vinurilor”                 2
1.1.Condiţii de comercializare                           8
1.2.Analiza de preţ a produsului turistic                10
1.3.Planificarea activităţii de marketing                12
2.MISIUNE, OBIECTIVE, IPOTEZE                      13
2.1.Misiune                                              13
2.2.Obiective de marketing                         13
2.3.Ipoteze                                        13
3.AUDITUL DE MARKETING                             15
3.1.Franţa – fişă de ţară                                15
3.2.România – fişă de ţară                         19
3.3.Analiză comparativă Italia – România                 23
3.3.1.Micromediul                                        23
3.3.2.Macromediul                                        23
3.4.Concurenţa din rândul operatorilor ce propun România ca destinaţie
turistică pe piaţa italiana                        29
3.5.Preferinţele turiştilor italieni                          31
3.6.Analiza SWOT a produsului turistic – “Tara vinurilor”      34
3.7.Analiza SWOT a destinaţiei                             35
4.POLITICI DE MARKETING                                         37
4.1.Strategii de piaţă                                                37
4.2.Politica de produs                                          37
4.3.Politica de pret                                            38
4.4.Politica de distribuţie                                           39
4.5.Politica de impachetare                                     40
4.6.Politica de parteneriat                                     41
4.7.Politica de promovare                                       42
4.8.Politica de personal                                              43
Concluzii                                                       44