PLANUL LUCRARII
INTRODUCERE………………………………………………………….
I. FORMAREA SI STIMULAREA CREATIVITATII-
OBIECTIV MAJOR AL INVATAMINTULUI
1.Particularităţile gândirii creatoare a şcolarului mic…………….
2.Tehnici de cunoaştere a aptitudinilor creative………………….
3.Educarea capacităţilor creatoare ale elevilor …………………….
II.VALENŢE FORMATIVE ALE ACTIVITĂŢII DE REZOLVARE ŞI COMPUNERE A
PROBLEMELOR ÎN PROCESUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
1. Învăţarea creativă a matematicii ……………………………
2. Activizarea şi stimularea creativităţii prin rezolvarea mai
multor
tipuri de probleme şi a unor probleme prin mai multe
metode ..
3. Activizarea şi stimularea elevilor prin compunerea de
probleme .
4. Evaluarea în spiritul dezvoltării creativităţii elevilor
………..
III. TIPURI DE EXERCIŢII ŞI PROBLEME UTILIZATE ÎN ACTIVITĂŢILE
MATEMATICE
1. Exerciţii şi probleme folosite în lecţiile de consolidare a
priceperilor şi deprinderilor ………………………………
2. Exerciţii şi probleme pentru cercuri şi concursuri de
matematică……
3. Probleme de pespicacitate (netipice)-mijloc de dezvoltare
a supleţei
gîndirii matematice şi creativităţii elevilor……………………………..
Concluzii …………………………………………………………………………….
Concluzii
- Proiecte didactice ………………………………………………………..
- Fişe de muncă independentă ………………………………………….
- Exerciţii şi probleme pentru cercuri şi concursuri de
matematică……..
Bibliografie tematică şi selectivă ………………………………………………..
106 pagini