VALENTE FORMATIVE ALE ACTIVITATII DE REZOLVARE SI COOMPUNERE A PROBLEMELOR

PLANUL LUCRARII
INTRODUCERE………………………………………………………….
I. FORMAREA SI STIMULAREA  CREATIVITATII-
     OBIECTIV MAJOR AL   INVATAMINTULUI
      1.Particularităţile   gândirii  creatoare  a   şcolarului   mic…………….
      2.Tehnici  de cunoaştere  a   aptitudinilor   creative………………….
      3.Educarea  capacităţilor  creatoare  ale  elevilor …………………….
II.VALENŢE  FORMATIVE  ALE  ACTIVITĂŢII   DE  REZOLVARE  ŞI  COMPUNERE  A
PROBLEMELOR ÎN PROCESUL  DE ÎNVĂŢĂMÂNT
      1.  Învăţarea  creativă  a  matematicii ……………………………
      2. Activizarea  şi  stimularea  creativităţii  prin  rezolvarea  mai
multor
              tipuri  de  probleme  şi  a  unor  probleme  prin  mai multe
metode ..
       3. Activizarea  şi  stimularea  elevilor  prin  compunerea  de
probleme .
       4. Evaluarea  în  spiritul  dezvoltării  creativităţii  elevilor
………..
III. TIPURI  DE  EXERCIŢII  ŞI  PROBLEME  UTILIZATE  ÎN  ACTIVITĂŢILE
MATEMATICE
    1. Exerciţii  şi  probleme  folosite  în  lecţiile  de  consolidare  a
             priceperilor  şi  deprinderilor   ………………………………
    2. Exerciţii  şi  probleme  pentru  cercuri  şi  concursuri  de
       matematică……
    3. Probleme  de  pespicacitate  (netipice)-mijloc  de  dezvoltare
       a supleţei
       gîndirii  matematice  şi  creativităţii  elevilor……………………………..
Concluzii …………………………………………………………………………….
Concluzii
          -  Proiecte  didactice ………………………………………………………..
      -  Fişe  de  muncă  independentă ………………………………………….
      -  Exerciţii şi probleme pentru cercuri  şi concursuri  de
      matematică……..
Bibliografie  tematică  şi  selectivă  ………………………………………………..
106 pagini