Caracteristici si tendinte in jocul de handbal contemporan

   3 CAPITOLUL I
                                 INTRODUCERE
      1. Caracteristici si tendinţe in jocul de handbal contemporan
      1.1.1. Caracteristicile jocului de handbal.
      2. Gradul de actualizare al lucrarii
      3. Scopul lucrarii
                  CAPITOLUL II
                     FUNDAMENTAREA TEORETICA A LUCRARII
      2.1. Stadiul actual al dezvoltarii jocului de handbal contemporan
      2.1.1. Pe plan national
      2.1.2. Pe plan international
      2.2. Unele tendinte si caracteristici ale antrebanebtului in handbalul
actual
      2.2.1. Tendinte ale evolutiei continutului antrenamentului
      2.2.2. Caracteristicile antrenamentului jucatorilor juniori la handbal
      2.3.Modelarea in antrenamentul sportiv
      2.1.1. Modelarea in pregatirea jucatorilor de handbal in general si cu
particularizarea la apararea in sistemul 3+2+1
2.3.1.1.Modelul de joc
      2.3.1.2. Modelul de joc pentru sistemul de aparare 3+2+1
2.3.1.3.Unele particularitati privind alcatuirea echipei pentru aplicarea
practica a sistemului de aparare 3+2+1
                                 CAPITOLUL 3
                       METODE SI TEHNICI DE CERCETARE
      3.1.Metoda studiului materialului bibliografic
      3.2. Metoda observatiei pedagogice
      3.3. Metoda inregistrarilor
      3.4. Metoda experimentului
      3.5. Metoda stintifico-matematica
3.6. Metoda grafica
                                 CAPITOLUL 4
    ORGANIZAREA, DESFASURAREA SI CONCLUZIILE PARTIALE ALE EXPERIMENTULUI
      4.1.Perioada, locul de desfasurare, subiectii si materiale folosite
      4.1.1.Perioada experimentului
      4.1.2.Locul de desfasurare
      4.1.3.Subiectii supusi experimentului
      4.1.4.Materialele folosite
      4.2.Testarea initiala
      4.3.Stabilirea modelului de pregatire
      4.4.Planificarea instruirii in cadrul experimentului
      4.5.Modele operationale
      4.6.Testarea finala
      4.7.Prelucrarea statistico-matematica a datelor  inregistrate  initial
si final
      4.8.Interpretarea datelor obtinute
      4.8.1.Cu privire la modelul de pregatire
      4.8.1.1. Conceptia de pregatire
      4.8.1.2.Obiectivele de pregatire
      4.8.1.3.Volumul de pregatire
      4.8.1.4.Ponderea componentelor antrenamentului
      4.8.1.5.Structura lectiilor de antrenament
      4.8.1.6.Conditiile de pregatire
      4.8.1.7.Metode si mijloace utilizate in pregatire
      4.8.1.8.Verificarea si anranciarea realizarii modelului de pregatire
      4.8.2.Cu privire la realizarea modelului de joc
      4.8.2.1.Selectia jucatorilor si componenta echipei
      4.8.2.2.Structura echipei
      4.8.2.3.Rezultatele obtinute
      4.9.Concluzii partiale ale experimentului
                                 CAPITOLUL 5
                           CONCLUZII SI PROPUNERI
      5.1.Concluzii teoretice
      5.1.1.Cu privire la componenta si structura echipei
      5.1.2.Programarea pregatirii
      5.1.3.Organizarea lectiilor de antrenament
      5.1.4.Continutul lectiilor de antrenament
      5.1.5.Continutul modelelor de joc si de pregatire
      5.1.6.Modelul de joc in aparare
      5.2.Concluzii practice
      5.3.Propuneri
                                 CAPITOLUL 6
MODELUL DE PREGATIRE
1.1. Volumul pregatirii
1.2. Activitatea competitionala
1.3. Organizarea pregatirii
1.4. Ponderea componentelor antrenamentului
1.5. Ponderea intensitatii de solicitare si a densitatii antrenamentului
1.6. Conditiile de pregatire
1.7. Mijloace de pregatire
1.8. Verificarea pregatirii
MODELUL DE JOC
2.1. Structura echipei
2.2. Modelul de joc în atac
2.3. Modelul de joc în aparare
2.4. Contributia jucatorilor la realizarea modelului de joc în atac
2.5. Modelul tehnico-tactic al jucatorilor pe posturi
MODELELE DE JOC SI DE PREGATIRE ALE SISTEMULUI DE APARARE 3+2+1
3.1. Modelul de joc
3. Modelul de pregatire
pagini 119