Categoriile de exercitii artistice si influenta acestora asupra dezvoltarii fizice

Capitolul 1  Introducere
1.1.     Importanţa    şi    actualitatea    temei    în    literatura    de
specialitate.....................................................4
1.2.                  Scopul                 şi                  obiectivele
cercetării..................................................................
...............................6
Capitolul 2  Fundamentarea ştiinţifică a lucrării
2.1.   Particularităţile  de  creştere  şi   dezvoltare   a   elevilor   din
învăţământul primar...........................9
2.2.  Caracteristicile  influenţării  dezvoltării  fizice  armonioase  şi  a
educării calităţilor motrice
              la      nivelul      elevelor       clasei       a       III-a
C...........................................................................
................18
2.3.  Trăsăturile esenţiale ale execiţiilor artistice şi  impactul  acestora
asupra modelării fizice
                                                                    specific
feminine....................................................................
.................................................26
2.4.  Rolul şi locul categoriilor de exerciţii artistice în cadrul
lecţiilor de educaţie fizică –
       accesibilitate şi
adaptare....................................................................
........................................32
Capitolul 3  Desfăşurarea experimentului
3.1.
Ipoteza.....................................................................
..................................................................37
3.2.                               Metodele                               de
cercetare...................................................................
............................................38
3.3.         Eşantionul,        perioada,         locul         desfăşurării
experimentului...........................................................41
3.4.   Aplicarea  testărilor  iniţiale  şi  finale  de  natură  somatică  şi
motrică..........................................47
3.5.    Realizarea  şi  aplicarea  categoriilor  de  exerciţiilor  artistice
....................................................53
Capitolul 4 Analiza şi interpretarea rezultatelor obţinute
                    în urma realizării testărilor
4.1.   Analiza   şi   interpretarea   rezultatelor   obţinute   la   testele
somatice...............................................91
4.2.    Analiza   şi   interpretarea    datelor    obţinute    la    testele
motrice........................................................93
  Concluzii şi propuneri
  Concluzii
  Propuneri