DEZVOLTAREA CALITATILOR MOTRICE PRIN JOCURI DE MISCARE LA CICLUL PRIMAR

Capitolul I   –  Particularităţile  somato  –  funcţionale  şi  motrice  ale
elevilor din clasele I-IV…....9
Capitolul II – Educaţia fizică în învăţământul primar…………………………………….……18
2.1 Planul – cadru de învăţământ…………………………………………………………………..19
4.5 Jocuri de mişcare utilizate la clasele  primare  pentru  dezvoltarea  şi
perfecţionarea
calităţilor motrice…………………………………………………………………………………..47
4.6 Valoarea educativă a jocurilor dinamice…………………………………………………….....58
4.6.1 Bazele teoretice ale  contribuţiei  educaţiei  fizice,  ale  jocurilor
dinamice la
realizarea obiectivelor generale ale educaţiei………………………………………………………58
4.6.2   Contribuţia  educaţiei   fizice   la   dezvoltarea   proceselor   de
cunoaştere………………….........59
4.6.3 Contribuţia educaţiei fizice,  in  general,  a  jocurilor  motrice  şi
ştafetelor,
in special, la dezvoltarea activităţii afective…………………………………………………….…61
Capitolul  V   –   Conţinutul   experimentului   şi   tehnologia   didactică
utilizată…………………......66
Concluzii……………………………………………………………………...................................68
Anexe.......................................................................
.........................................................................69
Bibliografia………………………………………………………………………………………...76