FOTBALUL UN PRODUS MEDIA

 CUPRINS
   Introducere……………………………………………...……….….…..........5
   CAPITOLUL I
   CE ESTE FOTBALUL?……………………..................................………………10
   I.1 Aproape totul despre sportul rege……........………………10
   II.2 Regulile Jocului................... 12
      CAPITOLUL II
   FOTBALUL CA AFACERE........................................................22
   II.1 Sportul ca   afacere....................22
   II.2 Industria fotbalului.................26
   CAPITOLUL III
   MODERNIZAREA TRADIŢIEI-FOTBAL CLUB CELTIC..............................29
   III.1 Revoluţia clubului Celtic......30
   III.2 Celtic: o companie multimedia.........................35
      CAPITOLUL IV
   FOTBALUL ŞI MASs  MEDIA............................................................39
   IV.1 Media sportive....................43
      IV.2 Sportul în noua eră media...............46
      CAPITOLUL V RAZBOIUL  AUDIENŢELOR......................51
   V.1 Drepturile  TV........................................................................
   ..............................51
   V.2 Ştirile  sportive.....................53
      V.3 Studiu de caz-CM .................................................................................62
   CAPITOLUL V  FOTBALUL, O   ARMĂ......................................................................................73
   VI.1Violenţa în  fotbal....................................................................
   ...........................73
   VI.2 Fotbalul şi traficul de fiinţe umane...................80
      ÎNCHEIERE...............83
      BIBLIOGRAFIE.................86