METODE SI MIJLOACE DE ACTIONARE PENTRU INVATAREA CONSOLIDAREA SI PERFECTIONAREA PROBELOR DE ALERGARI SPRINT-JUNIORI III

 INTRODUCERE
      CAPITOLUL I – ARGUMENTAREA TEORETICĂ
      I.1.Actualitatea şi importanţa temei
      I.2.Studiu critic al literaturii de specialitate
      I.3.Monografia probelor de alergări – sprint
      1.3.1.Generalităţi
      1.3.2.Caracteristicile probei
      I.4. Cerinţele selecţiei şi orientării în probele de alergări –sprint
      1.5.Calităţile motrice de bază şi dominante în probele de sprint
      I.6. Cerinţe ale pregătirii în probele de alergări – sprint
      I.7.Particularităţile moro-funcţionale ale juniorilor III (13-14  ani)
care practică probele de alergare – sprint
      CAPITOLUL II – IPOTEZA, SCOP, SARCINI
      II.1.Motivarea realizării temei
      II.2.Ipoteza cercetării
      II.3.Scopul şi sarcinile (obiectivele) studiului
      II.4.Metode de cercetare utilizate în studiu
      II.5.Teste şi măsurători efectuate
      CAPITOLUL III – ORGANIZAREA CERCETĂRII
      III.1.Organizarea şi desfăşurarea experimentului
      III.2.Analiza iniţială a rezultatelor  obţinute  de  cele  două  grupe
cuprinse în experiment
      III.3.Planificarea anuală a procesului de pregătire a  juniorilor  III
în proba de alergări -sprint
      BIBLIOGRAFIE