MODELE DE INSTRUIRE ALE ELEVILOR DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL IN JOCUL DE BASCHET

INTRODUCERE
 1.1 Sportul de performanţă în contextul general al societăţii moderne
 1.2 Problematica lucrării
 1.3 Ipotezele lucrării
 1.4 Metode şi tehnici de cercetare folosite
Capitolul  -II -
      FUNDAMENTAREA TEORETICO-METODICĂ A LUCRĂRII
2.1 Prezentarea temei. Insemnatetea ei teoretica si practica
2.2 Corelarea conţinutului instruirii cu particularităţile sornato-
funcţionale, psihice şi motrice ale elevilor de 10-12 ani
2.3 Importanţa orelor opţionale în cadrul ariei auriculare, educaţie fizică
şi sport
2.4 Modelul de joc şi pregătire ale elevilor care au optat pentru
disciplina
baschet
Capitolul - III -
      ORGANIZAREA, CONŢINUTUL ŞI DESFĂŞURAREA
EXPERIMENTULUI
3.1 Cercetarea
3.2 Condiţii de desfăşurare, loc, subiecţi, durată
3.3 Elaborarea programei pentru disciplina baschet,
clasa a-V-a
3.4 Conţinutul instruirii şi factorii antrenamentului. Principalele grupe
de
exerciţii folosite în pregătirea fizică, tehnică şi tactică
3.5 Programareaşi planificarea pregătirii
3.6 Măsurători şi probe de control
Capitolul  - IV -
      ANALIZA SI INTERPRETAREA REZULTATELOR, GRAFICE,
TABELE
Capitolul  -V -
CONLUZII, PROPUNERI
BIBLIOGRAFIE
65 pagini