SPORTUL ACTIVITATE ECONOMICO-SOCIALA

 Introducere
            PARTEA  I    FUNDAMENTE TEORETICE ŞI METODOLOGICE
      Capitolul 1
      1.1. Motivaţia, scopul şi obiectivele cercetării
      1.1.1. Motivaţia cercetării
      1.1.2. Scopul cercetării
      1.1.3. Obiectivele cercetării
      CAPITOLUL 2
      SPORTUL ACTIVITATE ECONOMICO-SOCIALĂ; INDUSTRIA SPORTULUI
      2.1. Produsul „sportiv”
      2.2. Componentele produsului sportiv
      2.3. Bunuri si servicii ca şi produse sportive
      2.4. Industria si piaţa sportului
      CAPITOLUL 3
      ROLUL PIEŢEI ÎN ORIENTAREA ACTIVITĂŢII SPORTIVE –
CONSUMATORUL DE SPORT
      3.1. Factorii formativi ai comportamentului consumatorului de sport în
perioada de tranziţie
      3.1.1. Recunoaşterea diferenţelor  dintre  socializare,  implicare  şi
angajare pentru consumatorii de sport
      3.1.2. Factorii de mediu
      3.2. Relaţia produs – consumator în spaţiul pieţei sportive
      3.3.  Decizia  consumatorului  de  sport  cu  privire  la   cumpărarea
“produsului” sport
      3.4.  Relaţia  sport  –  economie;  consecinţele  transformărilor  din
perioada de tranziţie asupra sportului românesc
      3.5. Tipologia organizaţiilor sportive. Forme de organizare
      3.6. Politici macroeconomice în domeniul sportului din România
      3.7.  Rolul  strategiei  de  marketing  în  activitatea   organizaţiei
sportive
      PARTEA A II-A CONTRIBUŢII PERSONALE PRIVIND MODERNIZAREA MARKETINGULUI
SPECIFIC AL CLUBULUI SPORTIV „FARUL” CONSTANŢA
      CAPITOLUL 4
      CADRUL OPERAŢIONAL AL CERCETĂRII
      4.1. Locul, subiecţii şi condiţiile de desfăşurare a cercetării
      4.2. Ipotezele cercetării
      4.3. Metode de cercetare şi tehnici manageriale utilizate
      4.3.1. Documentarea bibliografică
      4.3.2. Ancheta şi sondajul de opinie
      4.3.3. Analiza structurilor şi a atribuţiilor
      4.3.4. Tehnici de cercetare prin observare
      4.3.5. Metoda diagnosticării şi a Analizei S.W.O.T.
      4.4. Prezentarea investigaţiilor efectuate
      4.5. Concluzii
      Bibliografie
      Anexe
65 pagini