Perceptia afisului electoral ca simpla imagine sau ca mesaj complex

Cuprins
Abstract....................................................................
.............................................................4
Introducere.................................................................
..........................................................6
Capitolul    I    -    Comunicarea    umană.    Forme    ale     comunicării
umane................................9
I.1.          Principalele          orientări           în           studiul
comunicării.................................................................
.10
      I.1.1.     Principalele     teorii      şi     modele:      prezentare
succintă..........................................13
I.2.         Forme         ale         comunicarii          umane          –
clasificări.................................................................
...18
      I.2.1.         Scurtă         prezentare         a         comunicării
verbale.........................................................20
               I.2.2.    Comunicarea    nonverbală:     aspecte     generale
...................................................23
           I.2.2.1.  Proxemica:  instinctul   teritorial   în   comunicarea
      interumană............25
           I.2.2.2.                  Kinezica:                  comunicarea
      gestuală.......................................................27
           I.2.2.3.  Un   altfel   de   comunicare   nonverbală:   prezenţa
      personală................30
Capitolul     II     –     Comunicarea     politică      şi      marketingul
electoral.......................................33
II.1.        Comunicarea        politică        -         un         concept
incert....................................................................34
      II.1.1.             Modelul             constructivist              al
comunicării...........................................................37
      II.1.2.                   Comunicarea                    instituţiilor
politice..................................................................39
II.2.          Marketingul           electoral           –           aspecte
teoretice...................................................................
.48
      II.2.1.              Campania               de               marketing
electoral..................................................................5
1
Capitolul      III      –      Publicitatea       electorală.       Afişajul
electoral.............................................62
III.1.     Afişajul      exterior-cea      mai      veche      formă      de
publicitate................................................63
III.2.    Afişajul    electoral:    vector     clasic     al     comunicării
politice.............................................65
      III.2.2.1.          Afişul           electoral:           considerente
generale....................................................66
      III.2.2.2.                      Afişul                      electoral:
fotografia..................................................................
.....69
      III.2.2.3.        Afişul         electoral:         liniile         şi
culorile............................................................72
      III.2.2.4.                      Afişul                      electoral:
sloganul....................................................................
.....73
Capitolul IV – Campania lui Traian  Băsescu  şi  Adrian  Năstase,  noiembrie
2004.                                                                  Focus
grup........................................................................
...........................................................76
IV.1. Campaniile prezidenţiale ale  principalilor  candidaţi  din  noiembrie
2004:            Traian            Băsescu             şi             Adrian
Năstase.....................................................................
.........................................................78
      IV.1.1.               Campania               lui                Traian
Băsescu....................................................................8
0
      IV.1.2.               Campania               lui                Adrian
Năstase....................................................................8
6
VI.2. Percepţia mesajelor nonverbale  vehiculate  de  afişele  electorale  –
Focus grup........92
      IV.2.1.                                        Focus-grup:considerente
metodologice.....................................................94
                   IV.2.2.              Focus-grup:              sumarizarea
discuţiei..............................................................96
Concluzii
finale......................................................................
........................................103
Anexa
1...........................................................................
................................................106
Anexa
2...........................................................................
................................................108
Bibliografie................................................................
..................................................109