ANALIZA ACTIVITATII DE VANZARE LA FIRMA ZEPTER INTERNATIONAL

CUPRINS
I. Politica de vânzare – armă strategică a firmei
         1. Politica de vânzare. Rol şi conţinut
         2. Forme de vânzare: Principiile vânzării personale
         3. Politica de vânzare. Abordări actuale
II. Firma Zepter International – coordonate ale politicii de vânzare
         1. Prezentarea generală a firmei. Istoric
         2. Repere ale sistemului de vânzare din firma Zepter International
         3. Diagnosticarea de ansamblu a firmei Zepter International
III. Repere de promovare a produselor la firma Zepter International
         1. Generalităţi
         2. Mijloace promoţionale
         3. Politica de vânzare a firmei. Formula vânzării
         4. Promovarea produselor în cadrul activităţii de marketing, parte
            importantă a funcţiei comerciale
IV. Diagnosticarea activităţii de vânzare la Zepter  International.  Analiza
    S.W.O.T.
BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu