marketing la SC UNISEM

CAPITOLUL  1
     Necesitatea activitaţii de marketing în comercializarea seminţelor
                                selecţionate
  1.1. Rolul compartimentului de marketing în eficientizarea activităţii de
                  comercializare a seminţelor selecţionate.
1.2. Politica de piaţa - nucleul central al politicii de marketing
1.2.1. Locul politicii de piaţă în activitatea de marketing
                  1.2.2. Fundamentarea strategiei de piaţă
1.2.3. Tipologia strategiilor de piaţă
                                 CAPITOLUL 2
  Analiza diagnostic a activităţii economico-financiare la S.C. UNISEM S.A.
                2.1.  Prezentarea generala a S.C. UNISEM S.A.
                            2.1.1.  Scurt istoric
                     2.1.2. Evoluţia Capitalului Social
                        2.1.3. Obiectul de activitate
   2.2. Analiza diagnostic a managementului practicat la S.C. UNISEM S.A.
                       2.2.1. Structura organizatorică
                        2.2.2. Structura de producţie
  2.3. Analiza diagnostic a potenţialului tehnico-productiv la S.C. UNISEM
                                    S.A.
2.3.1. Evoluţia capacităţii de producţie şi a gradului de utilizare
                2.3.2. Dotarea cu mijloace fixe şi circulante
 2.4. Analiza diagnostic a dotarii cu forţă de munca şi a eficienţei forţei
                                  de muncă
     2.5. Analiza diagnostic a rezultatelor din activitatea de producţie
     2.5.1. Structura producţiei fizice pe principalele grupe de produse
                     2.5.2. Analiza costului pe produse
        2.5.3. Evoluţia cheltuielilor, veniturilor si profitul total
 2.6. Analiza diagnostic a potenţialului financiar. Indicatorii de bonitate.
      2.7. Puncte forte şi puncte slabe ale diagnozei S.C. UNISEM S.A.
                                 CAPITOLUL 3
    Piaţa si comercializarea seminţelor selecţionate la S.C. UNISEM S.A.
           3.1. Piaţa internă şi externă a seminţelor selecţionate
                   3.2. Cercetarea pieţei S.C. UNISEM S.A.
         3.2.1. Studierea pieţei de aprovizionare a S.C. UNISEM S.A.
        3.2.2. Studierea Cererii şi a Ofertei de seminţe selecţionate
          3.2.3. Cercetarea pieţei de desfacere a S.C. UNISEM S.A.
    3.2.4. Reţeaua de distribuţie a seminţelor selecţionate realizate la
                              S.C. UNISEM S.A.
                3.2.5. Cercetarea preţurilor şi a concurenţei
                                 CAPITOLUL 4
      Perfecţionarea politicii de produs şi de preţ la S.C. UNISEM S.A.
                    4.1. Proiectarea politicii de produs
              4.1.1. Evaluarea cererii de seminţe selecţionate
              4.1.2. Programul de producţie la S.C. UNISEM S.A.
           4.1.3. Proiectarea producţiilor de seminţe selecţionate
                     4.2. Proiectarea politicii de preţ
   4.2.1. Politica de preţ –variabilă independentă a mixului de marketing
4.2.2. Influenţa calităţii seminţelor asupra politicii de preţ
            4.2.3. Proiectarea preţurilor seminţelor selecţionate
                                 CAPITOLUL 5
           Concluzii şi propuneri privind activitatea de marketing
111 pagini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu