marketing pentru o expozitie

                                   CUPRINS
CAPITOLUL I – Prezentarea firmei Multinational Corporate Investments
România SRL                                                          1
            1.1. Prezentare generală
1
            1.2. Condiţiile şi funcţiile de bază ale unui distribuitor KIA
             3
            1.3. Piaţa                                               5
                 1.3.1. Piaţa românească a automobilelor de import
 5
                 1.3.2. Piaţa automobilelor KIA
7
                 1.3.3. Macromediul firmei
9
CAPITOLUL II – Târguri şi expoziţii
13
            2.1. Scurt istoric al târgurilor şi expoziţiilor
      13
            2.2. Clasificarea târgurilor şi expoziţiilor
14          2.3. Cerinţe, avantaje şi motive ale participării
18          2.4. Evaluarea anticipată a participării la manifestări
 promoţionale
21          2.5. Concurenţa, exigenţele şi perspectivele pieţei
      23
            2.6. Organizarea manifestării promoţionale
25
            2.7. Avantajele participării în grup la manifestările
promoţionale
31
CAPITOLUL III – Activitatea promoţională desfăşurată de firma
MCI România SRL                                                     33
            3.1. Publicitatea
34
            3.2. Promovarea vânzărilor
37
            3.3. Relaţii publice
38
            3.4. Utilizarea mărcii
39
            3.5. Manifestări promoţionale
39
            3.6. Forţele de vânzare
39
CAPITOLUL IV – Participarea firmei MCI România SRL la
Salonul Auto Bucureşti                                              43
            4.1. Aspecte principale ale participărilor anterioare
      47
            4.2. Etapele procedurale ale participării
48
            4.3. Obiectivele participării firmei MCI România SRL
la Salonul Auto Bucureşti
49
            4.4. Derularea procesului expoziţional
50
            4.5. Bugetul costurilor de participare la expoziţie
      51
            4.6. Eficienţa participării la S.A.B.
52
CAPITOLUL V – Participarea firmei MCI România SRL la
S.A.B. & Accesorii 1998
54
            5.1. Activităţi premergătoare participării
56
            5.2. Etape ale desfăşurării expoziţiei
64
            5.3. Încheierea contractelor
65
            5.4. Structura programului de marketing
67
            5.5. Bugetul costurilor de participare la expoziţie
      70
BIBLIOGRAFIE
ANEXE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu