ANALIZA DIAGNOSTIC A CIFREI DE AFACERI LA S.C.ROM INDUSTRIE & DESIGN LICHTS.R.L.TIMISOARA

                                   CUPRINS
Capitolul I.Cifra de afaceri-indicator al activităţii
economice………………………………………5
1.1.Sistemul de indicatori pentru aprecierea activităţii
economice………………………………….5
1.2. Conţinutul şi metodologia de determinare a cifrei de
afaceri…………………………………...8
Capitolul  II.Funcţiile si obiectivele economice ale
firmei…………………………………………..12
2.1.Funcţiile firmei…………………………………………………………………………………….12
2.2. Modalităţi alternative de gestiune a firmei……………………………………………………...14
       2.2.1. Maximizarea profitului……………………………………………………………………...14
       2.2.2. Maximizarea cifrei de afaceri………………………………….……………………………16
       2.2.3. Gestionarea în stare de echilibru……………………………….……………………………17
      2.2.4. Stabilirea preţului în funcţie de costul
marginal……………………………………………..18
Capitolul III. Metodologia de analiză diagnostic a cifrei de
afaceri……………………………….20
3.1. Obiectivele diagnosticului întreprinderii………………………………………………………..20
3.2. Perspective de abordare a diagnosticului
întreprinderii……………………………………….20
3.3. Nivelul şi dinamica………………………………………………………………………………..21
3.4. Metode de analiză diagnostic a cifrei de afaceri………………………………………………..23
       3.4.1.Analiza cifrei de afaceri în structură…………………………………………………………23
       3.4.2.Analiza factorială a cifrei de afaceri
………………………………………………………...27
       3.4.3.Analiza cifrei de afaceri în sfera
distribuţiei…………………………………………………30
       3.4.4.Analiza cifrei de afaceri pe produs…………………………………………………………..31
Capitolul IV. Studiu de caz privind cifra de afaceri la S.C.ROM INDUSTRIE
&DESIGN LICHT S.R.L. Timişoara ………………….…………………………………………………………………..34
   4.1. Prezentarea generală a societăţii………………………………………………………………34
   4.2. Nivel şi dinamică………………………………………………………………………………..36
   4.3. Analiza cifrei de afaceri …………………………………..……………………………………38
     4.3.1. Analiza cifrei de afaceri pe total şi pe
   produse…………….………………………………38
     4.3.2. Analiza cifrei de afaceri pe pieţe şi
   clienţi……………………………………...………….41
     4.3.3. Analiza ritmicităţii şi sezonalităţii producţiei şi
   livrării…………………………………...41
     4.3.4 Analiza diagnostic de tip factorial………………………………………………………….43
Capitolul V. Concluzii şi propuneri……………..………………………………………………...…49
Anexe………………………………………………………………………………………………...…51
Bibliografie ……………………………………………………………………………….………...…55

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu