Analiza aplicabilitatii comertului electronic in turism

Introducere ...........1     Capitolul 1 : Distribuţia în marketingul internaţional ............4  1.1. Conţinutul şi rolul distribuţiei în marketingul internaţional ........4  1.2. Canalele de distribuţie în marketingul internaţional............6  1.2.1 Coordonate conceptuale referitoare la canalele de distribuţie în marketingul internaţional ...........6  1.2.2 Tipuri de canale în marketingul internaţional ............7  1.2.3 Distribuţia pe internet a produselor turistice ..........8  1.3 Strategia de distribuţie în marketingul internaţional ..........9  1.3.1 Elaborarea strategiei de distribuţie ............9  1.3.2 Variantele strategiei de distribuţie ...........10  1.3.3 Operaţionalizarea sistemului de distribuţie ..........11     Capitolul 2 : Elemente specifice ale distribuţiei produselor turistice în marketingul internaţional ...........13  2.1 De la sistemele de rezervare aeriene la sistemul global de distribuţie; dezvoltarea sistemului global de distribuţie ........13  2.1.1 Introducerea sistemului de rezervare computerizat (CRS) .......14  2.1.2 Operarea sistemului de rezervare computerizat .............15  2.1.3 Distribuţia hoteliera prin sistemul global de distribuţie ............17  2.1.4 Strategii pentru viitorul sistemul global de distribuţie ..............20  2.2 Sisteme centrale de rezervări pentru serviciile de transport turistice .......23  2.2.1 Sistemul de rezervare computerizat ..........24  2.2.2 Legătura dintre sistemul de rezervare computerizat şi sistemul global de distribuţie ............27  2.2.3 Companii hoteliere reprezentative ............30  Studii de caz : - Holliday Inn ...........33  Utell Internaţional ...........37     Capitolul 3 : Distribuţia pe internet a produselor turistice în marketingul internaţional .........43  3.1 Turismul şi internetul ..........43  3.1.1 Introducere în internet şi world wide web (www) ..........44  3.1.2 Marketingul pe internet .......48  3.1.3 Turismul şi world wide web-ul ..........52  3.1.4 Promovarea turismului pe internet; site-uri de calatorii ..........55  3.1.5 Studii de caz : - Degriftour .........58  - Microsoft Expedia ..........61  3.2 Distribuţia electronică a hotelurilor şi a întreprinderilor turistice.............64  3.2.1 Comparaţie între turismul de afaceri şi turismul de agrement .........67  3.2.2 Rolul organizaţiilor regionale de turism în distribuţia internaţională.................69  3.2.3 Sisteme de gestionare a destinaţiilor în turismul electronic ………70  3.2.4 Factori de influente asupra sistemelor de gestionare a datelor ..........73  3.2.5 Studii de caz : - Tyrol ...........77     Concluzii .........82  Bibliografie  Abrevieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu