ANALIZA CALITATII SENZORIALE A CIOCOLATEI

   ISTORIA CIOCOLATEI
CAP I. Caracterizarea generala a ciocolatei
I.1.  Clasificare:
 I.2. Principalele etape ale procesului de obtinere
I. 3. Caracteristicile de calitate  (caracteristici fizico-
chimice,organoleptice)
1 I.4.Avantaje si dezavantaje nutritionale ale ciocolatei
1 CAP II : Prezentarea pietei ciocolatei
CAP. III Exigente ale etichetarii produsului
III.1. Prezentarea celor mai reprezentative date despre marcile Milka si
Heidi
1 III.2.Prezantarea mentiunilor obligatorii pentru etichetarea produselor
           alimentare
III.3.Prezentarea mentiunilor suplimentare de etichetare pentru ciocolata
III.4.Analiza continutului informational(obligatoriu si suplimentar ) al
marcii Heidi si Milka
III.5.Prezentarea modalitatilor de declarare a valorii nutritive pe
eticheta ciocolatei Heidi si Milka
  Cap.IV:Analiza elementelor esteticii ambalajelor marcilor Milka si Heidi
1 IV.1.Forma ambalajului,cromatica,combinatii de culori,grafica
2 IV.2.Solutii de imbunatatire a aspectului estetic al ambalajelor Heidi si
            Milka
   Cap. V : Descrierea caracteristicilor senzoriale in cazul fiecareia
dintre cele doua marci
CAP VI : ANALIZA SENZORIALA A CELOR DOUA MARCI PE BAZA METODEI PUNCTAJULUI
VI.1.Elaborarea unei scheme de analiza prin punctaj cu 20 puncte
VI.2.Realizarea analizei senzoriale de catre fiecare membru al echipei
pentru marcile Heidi si Milka
pagini 23

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu