Condițiile psiho-pedagogice efective în formarea reprezentărilor elementare matematice la preșcolari

Introducere     Capitolul I.  Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari  1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari 1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor 1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar 1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice 1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară     Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari  2.1. Ipoteza de lucru  2.2. Obiectivele cercetării  2.3. Analiza metodelor de cercetare  2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor  2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării     Concluzii  Bibliografie  Anexe
Introducere

Capitolul I.  Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari
1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari
1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor
1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar
1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice
1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară

Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari
2.1. Ipoteza de lucru
2.2. Obiectivele cercetării
2.3. Analiza metodelor de cercetare
2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor
2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării

Concluzii
Bibliografie
Anexe
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/conditiile-psiho-pedagogice-efective-formarea-reprezentarilor-elementare-matematice-la-prescolari#sthash.QwSW1zhA.dpufIntroducere     Capitolul I.  Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari  1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari 1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor 1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar 1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice 1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară     Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari  2.1. Ipoteza de lucru  2.2. Obiectivele cercetării  2.3. Analiza metodelor de cercetare  2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor  2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării     Concluzii  Bibliografie  Anexe - See more at: http://www.libroteze.com/ro/conditiile-psiho-pedagogice-efective-formarea-reprezentarilor-elementare-matematice-la-prescolari#sthash.QwSW1zhA.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu