Introducere
Capitolul I. Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari
1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari
1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor
1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar
1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice
1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară
Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari
2.1. Ipoteza de lucru
2.2. Obiectivele cercetării
2.3. Analiza metodelor de cercetare
2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor
2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării
Concluzii
Bibliografie
Anexe
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/conditiile-psiho-pedagogice-efective-formarea-reprezentarilor-elementare-matematice-la-prescolari#sthash.QwSW1zhA.dpufIntroducere Capitolul I. Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari 1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari 1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor 1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar 1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice 1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari 2.1. Ipoteza de lucru 2.2. Obiectivele cercetării 2.3. Analiza metodelor de cercetare 2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor 2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării Concluzii Bibliografie Anexe - See more at: http://www.libroteze.com/ro/conditiile-psiho-pedagogice-efective-formarea-reprezentarilor-elementare-matematice-la-prescolari#sthash.QwSW1zhA.dpuf
Capitolul I. Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari
1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari
1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor
1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar
1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice
1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară
Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari
2.1. Ipoteza de lucru
2.2. Obiectivele cercetării
2.3. Analiza metodelor de cercetare
2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor
2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării
Concluzii
Bibliografie
Anexe
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/conditiile-psiho-pedagogice-efective-formarea-reprezentarilor-elementare-matematice-la-prescolari#sthash.QwSW1zhA.dpufIntroducere Capitolul I. Bazele psihopedagogice ale activităților matematice la preșcolari 1.1. Formarea reprezentărilor și conceptelor matematice la preșcolari 1.2. Aspecte ale dezvoltării intelectuale a preșcolarilor 1.3. Metodica activităţilor matematice în învăţământul preşcolar 1.4. Metode de cercetare folosite în activităţile de formare a reprezentărilor matematice 1.5. Importanța cunoștințelor matematice în dezvoltarea copiilor de vârstă preșcolară Capitolul II. Cercetarea dezvoltării reprezentărilor elementare matematice la preșcolari 2.1. Ipoteza de lucru 2.2. Obiectivele cercetării 2.3. Analiza metodelor de cercetare 2.4. Utilizarea activităților matematice aplicate la grupa pregătitoare și evaluarea lor 2.5. Prelucrarea și interpretarea rezultatelor cercetării Concluzii Bibliografie Anexe - See more at: http://www.libroteze.com/ro/conditiile-psiho-pedagogice-efective-formarea-reprezentarilor-elementare-matematice-la-prescolari#sthash.QwSW1zhA.dpuf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu