Cuprins
1. Agentie de turism pag. 2
Prezentare generala pag. 2
Amplasare pag. 4
Obiective propuse pag. 4
Relatii cu mediul extern pag. 4
Numele agentiei si motivarea alegerii pag. 5
2. Structura organizatorica si fisele de post pentru salariatii agentiei pag. 5
3. Tipologia produselor turistice pag. 12
4. Contracte utilizate in comercializarea produselor turistice pag.14
5. Documente care insotesc vanzarea unui produs turistic pag. 19
6. Analiza de pret pentru un produs turistic de tip circuit pag. 26
7. Asigurarea medicala: obligativitate sau necesitate? pag.26
8. Modalitati de promovare a produselor turistice comercializate pag.30
9. Realizarea unui buget de venituri si cheltuieli pentru primul an de activitate pag.30
10. Sisteme de indicatori specifici utilizati in activitatea agentiei de turism pag.31
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu