Desfasurarea unei cercetari de piata - Studiu de caz, Vitanta
Introducere 2 Capitolul 1. Cercetarea de piaţă în contextul activităţii de marketing_ 4 1.1. Activitatea de marketing în întreprindere: noţiuni, mod de organizare 4 1.2. Cercetarea de piaţă în cadrul activităţii de marketing_ 10 CAPITOLUL 2. Procesul de cercetare de piaţă: etape şi metode_ 12 2.1. Etapele cercetării de piaţă_ 12 CAPITOLUL 3. Studiu de caz: cercetarea de piaţă pentru întreprinderea Î.M.“Efes Vitanta Moldova Brewery”S.A. 25 3.1. Prezentarea succintă a întreprinderii şi a principalelor indicatori de activitate_ 25 3.2. Abordarea de marketing la nivel de întreprindere_ 29 3.3. Mixul de marketing al întreprinderii 39 Concluzii 51 Bibliografie _ 55
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu