Divertismentul de televiziune - mesaj verbal şi vizual
Introducere ………2 Capitolul I: Mass-media şi divertismentul .........................4 1.1. Mass media şi comportamentul de imitaţie ......................4 1.2. Mass media ieri şi mass media azi ................................ 7 1.2.1. Presa scrisă ..............................................................7 1.2.2. Radioul.....................................................................9 1.2.3. Televiziunea .............................................................11 1.2.4. Internetul .................................................................14 Capitolul II: Televiziunea, noul simbol al statutului social ..........17 2.1 Hegemonia televiziunii .................................................17 2.2. A trăi într-o epocă a televiziunii ....................................27 2.2.1. Televizorul şi cultura mediatică ..................................28 2.2.2. Umorul în televiziune ................................................ 30 Capitolul III: Studiu de caz pe emisiunea ROMÂNII AU TALENT...........33 3.1. Ipoteze ......................................................................33 3.2. Metode de analiză........................................................34 3.3. Formatul, tema şi conceperea emisiunii........................35 3.4. Analiza de conţinut.......................................................37 3.5. Concluzii ...................................................................40 Bibliografie ........................................................................42 -
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu