Divertismentul de televiziune - mesaj verbal şi vizual

Introducere  ………2     Capitolul I: Mass-media şi divertismentul .........................4  1.1. Mass media şi comportamentul de imitaţie ......................4  1.2. Mass media ieri şi mass media azi ................................ 7  1.2.1. Presa scrisă ..............................................................7  1.2.2. Radioul.....................................................................9  1.2.3. Televiziunea .............................................................11  1.2.4. Internetul .................................................................14     Capitolul II: Televiziunea, noul simbol al statutului social ..........17  2.1 Hegemonia televiziunii .................................................17  2.2. A trăi într-o epocă a televiziunii ....................................27  2.2.1. Televizorul şi cultura mediatică ..................................28  2.2.2. Umorul în televiziune ................................................ 30     Capitolul III: Studiu de caz pe emisiunea ROMÂNII AU TALENT...........33  3.1. Ipoteze ......................................................................33  3.2. Metode de analiză........................................................34  3.3. Formatul, tema şi conceperea emisiunii........................35  3.4. Analiza de conţinut.......................................................37  3.5. Concluzii ...................................................................40     Bibliografie ........................................................................42 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu