Elaborarea planului de afaceri la IS. Milestii Mici

CAPITOLUL I. „Concepţia planului de afaceri în economia de piaţă” 1.1. Definirea şi tipurile planului de afaceri 1.2. Structura planului de afaceri 1.3. Importanţa şi cerinţele planului de afaceri în economia de piaţă     CAPITOLUL II. Analiza economico-financiară a activităţii de producţie şi comercializare a ÎS CVC „Mileştii Mici” 2.1. Caracteristica întreprinderii 2.2. Strategii de marketing 2.3. Analiza indicatorilor economico-financiari 2.3.1. Analiza programei de producţie şi utilizării capacităţilor de producţie 2.3.2. Analiza resurselor umane 2.3.3. Analiza costului de producţie 2.3.4. Analiza profitabilităţii 2.3.5. Analiza financiară 2.4. Analiza de corelaţie 2.5. Analiza SWOT     CAPITOLUL III. Elaborarea planului de afaceri de dezvoltare strategică la ÎS CVC „Mileştii Mici” pentru perioada 2006- 2010 3.1. Sumar 3.2. Descrierea afacerii 3.3. Planul de marketing 3.4. Planul de producere 3.5. Planul personalului 3.6. Planul financiar 3.7. Analiza riscurilor     CONCLUZII  BIBLIOGRAFIE     + Prezentare Powerpoint

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu