Elaborarea strategica de activitate a intreprinderii in cadrul unei pieti concurentiale
Introducere. 2 Capitolul I. Aspecte teoretice privind strategia întreprinderii 5 1.1. Evoluţia şi definirea strategiei 5 1.2. Premise şi tipuri de strategii în mediul concurenţial 10 1.3. Particularităţi ale aplicării managementului strategic în întreprinderile mici şi mijlocii 18 Capitolul II. Diagnosticul economico-financiar al S.A” CARMEZ”. 24 2.1. Istoricul apariţiei şi caracteristica generală a întreprinderii S.A.”CARMEZ “ 24 2.2 Analiza economico-financiară al întreprinderii S.A.” CARMEZ”. 26 2.3. Structura organizatorică a S.A. „Carmez”. 53 Capitolul III. Elaborarea strategică în S.A."CARMEZ“. 63 3.1. Principii şi metode de elaborare a strategiei 63 3.2. Instrumente utilizate la intreprindere. 66 3.2. Dignosticarea strategică a mediului intern şi extern. 69 Capitolul IV. Proiect privind elaborarea strategiei de activitate a SA “CARMEZ ”. 79 Concluzii şi propuneri 84 Biliografie. 87 Anexe 90
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu