Elaborarea strategiei de dezvoltare a C.V. „Cricova” S.A

INTRODUCERE        CAPITOLUL I. ABORDAREA CONCEPTELOR TEORETICE ALE STRATEGIILOR 1.1. Principalele concepte ce definesc strategia şi componentele ei 1.2. Tipologia strategiilor 1.3 Politică-strategie-tactică 1.4 Etapele procesului strategic     CAPITOLUL II ANALIZA TEHNICO-ECONOMICĂ AL COMBINATULUI DE VINURI „CRICOVA” S.A. 2.1 Evoluţia dezvoltării întrprinderii 2.2 Strategii de dezvoltare a complexului viti – vinicol 2.3.Structura organizatorico-juridică a Cobinatului de Vinuri „CRICOVA”S.A.”     CAPITOLUL III. PLANUL DE MĂSURI PENTRU PERFECŢIONAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE A CV „CRICOVA” S.A 3.1 Caracteristica şi conţinutul strategiei CV „CRICOVA” S.A 3.2 Direcţiile prioritare de dezvoltare a CV „CRICOVA” S.A. 3.3 Introducerea a unui produs nou pe piaţă de către C.V. “CRICOVA” S.A.     ÎNCHEIERE  BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu