Evaluarea activitatii restaurantului Transilvania

INTRODUCERE …........2                                                                                                                      CAPITOLUL I.  ACTIVITATEA SERVICIILOR DE RESTAURAŢIE ...………5  1.1. Noţiuni, concepte şi definiţii 1.2. Studiul pieţei serviciului de restauraţie 1.3. Dezvoltarea ţi perfecţionarea serviciilor de restauraţie 1.4. Activitatea restaurantului clasic în România     CAPITOLUL II.  EVALUAREA ACTIVITĂŢII RESTAURANTULUI TRANSILVANIA..........19  2.1.  Denumirea şi obiectivul de activitate al firmei  2.2.  Analiza influenţei mediului asupra activităţii restaurantului Transilvania  2.3.  Studiul pieţei şi politicii promovate  2.4.  Oferta de produse şi servicii din cadrul restaurantului  2.5.  Mijloace şi tehnici de promovare a ofertei de produse şi servicii     CAPITOLUL III.  ORGANIZAREA SERVICIILOR DE RESTAURAŢIE..............40  3.1.  Meniul - un serviciu al intreprinderii de restauraţie  3.2.  Căi de diversificare a serviciilor întreprinderii de restauraţie  3.3. Interpretarea chestionarului asupra activităţii restaurantului Transilvania 3.4. Directii de dezvoltare şi perfecţionare a managementului în restaurante      CONCLUZII .........59  BIBLIOGRAFIE........60                      - See more at: http://www.libroteze.com/ro/evaluarea-activitatii-restaurantului-transilvania#sthash.Z27UodxZ.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu