Fenomenul mediatic DECA-press

Introducere     Capitolul  I.  Locul şi rolul agenţiilor de ştiri în sistemul mediatic  1.1. Din istoricul apariţiei agenţiilor de presă  1.2. Agenţii de presă celebre şi influenţa acestora asupra presei scrise  1.3. Reuters. Studiu de caz  1.4. Agenţiile de presă, sub aspect  tipologic (generaliste şi specializate)  1.5. Specificul dezvoltării agenţiilor de presă în Republica Moldova     Capitolul II. Agenţia DECA-Press, o afacere mediatică promiţătoare  2.1 DECA-Press, sub aspect de concept redacţional  2.2 Etapele de promovare ale Agenţiei DECA-Press  2.3  Conceptul grafic  al site-ului  2.4  DECA-Press, o instituţie mediatică cu acoperire naţională. În polemică cu autorii clasificării DECA-Press drept o agenţie provincială  2.5  DECA-Press şi nişele de ştiri scontate. Aria tematică. Senzaţionalul în contextul fluxurilor de ştiri  2.6  Ştirea „de trei propoziţii”, o găselniţă a meseriaşilor de la DECA-Press.  2.7 „Istorii din provincie”, o rubrică unicat pentru o agenţie de presă  2.8  Cea mai solicitată de către presa scrisă autohtonă agenţie de ştiri  2.9  Prezenţe DECA în presa scrisă de peste hotare     Capitolul III. Despre concurenţa acerbă pe piaţa de ştiri autohtonă. Lovituri sub centură pentru agenţiile de presă.  3.1 Sistarea activităţii DECA-Press: motive obiective şi subiective.     Capitolul IY. Concluzii şi propuneri. Prognoze vizavi de apariţia unor noi agenţii de presă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu