Influenta internetului asupra marketingului calatorilor

Introducere     Capitolul I. Tehnologiile informaţionale moderne utilizate în turism  1.1. Rolul sistemelor tehnologice informaţionale în industria turistică  1.2. Programele aplicative utilizate la formarea şi comercializarea produsului turistic     Capitolul II. Marketingul destinaţiilor turistice în regim on-line.  2.1 Sisteme informatice utilizate în conducerea serviciilor turistice  2.2 Rezervarea şi comercializarea produsului turistic în regim on-line.  2.3 Importanţa Web-site-urilor la formarea produsului turistic autohton.     Capitolul III. Sistemele manageriale ale destinaţiilor turistice utilizate în întreaga lume.  3.1 Experienţa ţărilor cu o industrie turistică dezvoltată privind forma electronică de promovare a produsului turistic.  3.2 Cele mai importante sisteme manageriale ale destinaţiilor turistice  Sistemul “Amadeus”  Sistemul “Worldspan”  Sistemul “Galileo  Sistemul “Fidelio Hotel Bank  Sistemul “Sabre”  3.3 Utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne de către agenţii economici care activează pe piaţa turistică din RM.     Încheiere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu