Invatarea autodirijata

INTRODUCERE     CAPITOLUL I. FUNDAMENTE TEORETICE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞI ÎNVĂŢĂRII AUTODIRIJATE 1.1. Conceptul de învăţare şi conceptul de management 1.2. Invatarea autodirijata 1.2.1. Definiţii ale învăţării autodirijate 1.2.2. Teorii ale învăţării autoreglatoare 1.3. Necesitatea învăţării autodirijate     CAPITOLUL II. STRATEGII DE ÎNVĂŢARE AUTODIRIJATĂ 2.1. Definirea strategiilor didactice 2.2. Tipuri de strategii 2.3. Metode moderne de învăţare 2.4. Stiluri de invatare     CAPITOLUL III. STUDIU EMPIRIC ASUPRA ÎNVĂŢĂRII AUTODIRIJATE / SELF-MANGEMENTULUI ÎNVĂŢĂRII 3.1. Stadiul problemei 3.2. Problema de cercetare 3.3. Chestionar     CAPITOLUL IV. REZULTATELE CERCETĂRII – INTERPRETĂRI, COMENTARII 4.1. Performantele studentilor 4.2. Motivaţia pentru învăţare 4.3. Transferul în învăţare 4.4. Autoformarea     Concluzii Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu