Invatarea autodirijata
INTRODUCERE CAPITOLUL I. FUNDAMENTE TEORETICE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞI ÎNVĂŢĂRII AUTODIRIJATE 1.1. Conceptul de învăţare şi conceptul de management 1.2. Invatarea autodirijata 1.2.1. Definiţii ale învăţării autodirijate 1.2.2. Teorii ale învăţării autoreglatoare 1.3. Necesitatea învăţării autodirijate CAPITOLUL II. STRATEGII DE ÎNVĂŢARE AUTODIRIJATĂ 2.1. Definirea strategiilor didactice 2.2. Tipuri de strategii 2.3. Metode moderne de învăţare 2.4. Stiluri de invatare CAPITOLUL III. STUDIU EMPIRIC ASUPRA ÎNVĂŢĂRII AUTODIRIJATE / SELF-MANGEMENTULUI ÎNVĂŢĂRII 3.1. Stadiul problemei 3.2. Problema de cercetare 3.3. Chestionar CAPITOLUL IV. REZULTATELE CERCETĂRII – INTERPRETĂRI, COMENTARII 4.1. Performantele studentilor 4.2. Motivaţia pentru învăţare 4.3. Transferul în învăţare 4.4. Autoformarea Concluzii Bibliografie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu