CUPRINS
|ARGUMENT |3 |
|Capitolul 1. CONSIDERAŢII GENERALE |5 |
|1.1 Definiţia proiectelor educaţionale |5 |
|1.2 Scurt istoric al proiectelor educaţionale |6 |
|Capitolul 2. TIPOLOGIA PROIECTELOR EDUCAŢIONALE |8 |
|2.1 Consideraţii generale |8 |
|2.2 Programe şi proiecte educaţionale |8 |
|2.3 Tipologia proiectelor educaţionale |9 |
|Capitolul 3. CADRUL STRATEGIC AL REALIZĂRII PROIECTELOR EDUCAŢIONALE |12 |
|3.1 Viziunea |12 |
|3.2 Misiunea |12 |
|3.3 Strategia |14 |
|3.3.1 Componentele strategiei (cu aplicaţie la Grădiniţa P.P. |14 |
|„Piticot”-Hunedoara) | |
|3.3.2 Locul şi rolul proiectelor educaţionale în strategia |17 |
|instituţiei preşcolare (cu aplicaţie la Grădiniţa P.P. | |
|„Piticot”-Hunedoara) | |
|3.3.3. Condiţii strategice şi tactice ale unui proiect educaţional |20 |
|Capitolul 4. ASPECTE ALE RELAŢIEI PROIECTELOR EDUCAŢIONALE CU MEDIUL|22 |
|4.1 Factorii de mediu care influenţează proiectele educaţionale |22 |
|4.2 Caracteristici ale mediului în relaţia cu proiectul educaţional |23 |
|4.3 Metode şi instrumente de analiză a mediului (aplicate la |24 |
|Grădiniţa P.P. „Piticot”-Hunedoara) | |
|4.3.1 Analiza SWOT |24 |
| 4.3.2 Analiza PEST |26 |
|Capitolul 5. CICLUL DE VIAŢĂ AL PROIECTULUI EDUCAŢIONAL |27 |
|5.1 Modele ale ciclului de viaţă al proiectelor |27 |
|5.2 Definirea proiectului educaţional |29 |
| 5.2.1 Ideea |29 |
| 5.2.2 Căutarea partenerilor |30 |
| 5.2.3 Pregătirea iniţierii proiectului |31 |
| 5.2.4 Evidenţa derulării proiectului |32 |
|5.3 Planificarea proiectului educaţional |34 |
| 5.3.1Structura planului de proiect educaţional |34 |
|5.3.1.1 Tema şi titlul proiectului educaţional |36 |
|5.3.1.2 Date despre parteneri |37 |
|5.3.1.3 Obiectivele generale şi specifice ale proiectelor |38 |
|educaţionale | |
|5.3.1.4 Activităţile proiectului |40 |
|5.3.1.5 Indicatori de performanţă |44 |
|5.3.1.6 Bugetul proiectului |45 |
|5.3.1.7 Proceduri de monitorizare şi evaluare a proiectului |49 |
|5.3.1.8 Proceduri de diseminare şi valorificare a rezultatelor |54 |
|proiectului | |
|Capitolul 6. MANAGERUL DE PROIECT |56 |
|6.1 Caracteristici ale managerului |57 |
|6.2 Competenţe ale managerului de proiect educaţional |57 |
|Capitolul 7. CONCLUZII |59 |
|ANEXE | |
|BIBLIOGRAFIE | |
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu