Managementul serviciilor hoteliere

   LISTA FIGURILOR INTRODUCERE     CAP 1. TEORII GENERALE CU PRIVIRE LA MANAGEMENTUL SERVICIILOR HOTELIERE 1.1 Firma şi serviciile 1.1.1 Definiţie, caracteristici şi trăsături 1.1.2 Funcţiile şi funcţiunile firmei de afaceri 1.1.3 Abordarea sistemică a firmei 1.1.4 Serviciile 1.1.5 Tipologia serviciilor 1.2 Definirea conceptului cheie : turism şi industria ospitalităţii 1.3 Forme ale activităţii hoteliere 1.4 Definirea industriei ospitalităţii 1.5 Definirea afacerii hoteliere     CAP 2. ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII PENSIUNII „CLASIC” 2.1 Prezentarea generală a pensiunii 2.2 Structura organizatorică a pensiunii “Clasic” 2.3 Operaţiile de front-office 2.4 Operaţiile de back-office 2.5 Planificarea activităţii pensiunii „Clasic” 2.6 Comunicarea interdepartamentală şi motivarea angajaţilor din pensiunea „Clasic” 2.6.1 Procesul şi tipurile de comunicare 2.6.2 Comunicarea dintre departamentul de front-office îi celelalte departamente ale pensiunii 2.6.3 Motivarea angajaţilor 2.7 Procesul de recrutare şi instruire pentru furnizarea de ospitalitate din cadrul pensiunii „Clasic”     CAP 3. ANALIZA EFICIENŢEI ECONOMICE A ACTIVITĂŢII     CONCLUZII ŞI PROPUNERI Anexe Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu