INTRODUCERE
CAPITOLUL 1. Politica de produs
1.1. Procesul de creare a produselor bancare
1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare
1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare
CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit”
2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret
2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing
2.3 Managementul pretului
CAPITOLUL 3. Politica de comunicare
3.1. Canale de comunicare
3.2. Managementul mixului comunicational
CAPITOLUL 4. Politica de distributie
4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie
4.2. Tipologia canalelor de distributie
4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-sistemul-bancar#sthash.hRX69eOx.dpufINTRODUCERE CAPITOLUL 1. Politica de produs 1.1. Procesul de creare a produselor bancare 1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare 1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit” 2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret 2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing 2.3 Managementul pretului CAPITOLUL 3. Politica de comunicare 3.1. Canale de comunicare 3.2. Managementul mixului comunicational CAPITOLUL 4. Politica de distributie 4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie 4.2. Tipologia canalelor de distributie 4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie CONCLUZII BIBLIOGRAFIE ANEXE - See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-sistemul-bancar#sthash.hRX69eOx.dpuf
CAPITOLUL 1. Politica de produs
1.1. Procesul de creare a produselor bancare
1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare
1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare
CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit”
2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret
2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing
2.3 Managementul pretului
CAPITOLUL 3. Politica de comunicare
3.1. Canale de comunicare
3.2. Managementul mixului comunicational
CAPITOLUL 4. Politica de distributie
4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie
4.2. Tipologia canalelor de distributie
4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-sistemul-bancar#sthash.hRX69eOx.dpufINTRODUCERE CAPITOLUL 1. Politica de produs 1.1. Procesul de creare a produselor bancare 1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare 1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit” 2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret 2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing 2.3 Managementul pretului CAPITOLUL 3. Politica de comunicare 3.1. Canale de comunicare 3.2. Managementul mixului comunicational CAPITOLUL 4. Politica de distributie 4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie 4.2. Tipologia canalelor de distributie 4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie CONCLUZII BIBLIOGRAFIE ANEXE - See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-sistemul-bancar#sthash.hRX69eOx.dpuf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu