Mixul de marketing in sistemul bancar

INTRODUCERE     CAPITOLUL 1. Politica de produs 1.1. Procesul de creare a produselor bancare 1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare 1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare     CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit” 2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret 2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing 2.3 Managementul pretului     CAPITOLUL 3. Politica de comunicare 3.1. Canale de comunicare 3.2. Managementul mixului comunicational     CAPITOLUL 4. Politica de distributie 4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie 4.2. Tipologia canalelor de distributie 4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie     CONCLUZII BIBLIOGRAFIE ANEXE
INTRODUCERE

CAPITOLUL 1. Politica de produs
1.1. Procesul de creare a produselor bancare
1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare
1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare

CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit”
2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret
2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing
2.3 Managementul pretului

CAPITOLUL 3. Politica de comunicare
3.1. Canale de comunicare
3.2. Managementul mixului comunicational

CAPITOLUL 4. Politica de distributie
4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie
4.2. Tipologia canalelor de distributie
4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie

CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE

- See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-sistemul-bancar#sthash.hRX69eOx.dpufINTRODUCERE     CAPITOLUL 1. Politica de produs 1.1. Procesul de creare a produselor bancare 1.2. Procesul dezvoltarii si lansarii noilor produse/servicii bancare 1.3. Integrarea tehnologiei informatiei in produsele/serviciile bancare     CAPITOLUL 2. Politica de pret – “Pret pentru profit” 2.1 Stabilirea pretului produselor bancare. Fundamentarea unei strategii de pret 2.2 Relatiile pretului cu celelalte componente ale mixului de marketing. Alinierea politicii de pret la strategia de marketing 2.3 Managementul pretului     CAPITOLUL 3. Politica de comunicare 3.1. Canale de comunicare 3.2. Managementul mixului comunicational     CAPITOLUL 4. Politica de distributie 4.1. Importanta si evolutia canalelor de distributie 4.2. Tipologia canalelor de distributie 4.3. Selectia si optimizarea canalelor de distributie     CONCLUZII BIBLIOGRAFIE ANEXE - See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-sistemul-bancar#sthash.hRX69eOx.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu