Cuprins
Argument…………………………………………………………………………………………..1
Capitolul I- Motivaţia- factor în implicarea comportamentului
uman……………………....2
1.1.Conţinutul şi natura motivaţiei………………………………………………………...............2
1.2.Implicaţii ale teoriilor motivaţionale asupra comportamentului în
muncă…………………....3
1.2.1. Piramida trebuinţelor lui
Maslow......................................................................
.................4
1.2.2. Teoriile de
conţinut....................................................................
.........................................5
1.2.3. Teoriile de
proces......................................................................
..........................................7
1.3. Tipuri de
motivaţii...................................................................
................................................10
Capitolul II Strategii de motivare utilizate în
MRU……………………………………........12
2.1. Recompensele
băneşti.....................................................................
........................................12
2.2 Reproiectarea
postului....................................................................
.........................................16
2.3. Motivarea cu resurse
minime......................................................................
............................18
Capitolul III Partea practică………………………………………………………………......20
3.1. Scopul investigaţei…………………………………………………………………………...20
3.2. Metoda de cercetare…………………………………………………………………….…....20
3.3.Populaţia şi eşantionul de investigat……………………………………………………….....23
3.4. Realizarea efectivă a studiului…………………………………………………………….....25
3.5. Prezentarea pe scurt a institiţiei în care s-a realizat
studiul………………………………….26
3.5.1 . Aspecte privind managementul resurselor umane în
instituţie…………………..............28
3.5.1.1. Formarea profesională………………………………………………………….............28
3.5.1.2. Motivare, recompensare………………………………………………………………..30
Capitolul IV Rezultatele obţinute şi interpretarea lor…………………………………….…36
4.1. Sistemul de valori: situaţia prezentă şi principalele
tendinţe………………………………...36
4.1.1 Cuvintele cheie……………………………………………………………………………..36
4.1.2. Valorile organizaţiei cele mai frecvent
utilizate…………………………………………...38
4.1.3. Ierarhia valorilor…………………………………………………………………………...40
4.1.4. Caracteristici ale managementului DADR Vaslui………………………………………....44
4.1.5. Consideraţii privind impactul unor factor ice vor influenţa
performanţele organizaţional..45
4.1.6. Gradul de satisfacţie faţă de situaţia
existentă……………………………………………..47
4.1.7. Puncte tari…………………………………………….……………………………………52
4.1.8. Puncte
slabe…......................................................................
...............................................53
Capitolul V
Concluzii...................................................................
...............................................54
Bibliografie................................................................
...................................................................57
Anexa 1. Ghid de
interviu....................................................................
..........................................58
Anexa 2. Chestionar MRU Diagnoză Cultură
Satisfacţie..............................................................59
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu