Plan de marketing

1.1 Planificarea de marketing. 1.2 Dezvoltarea strategiilor de marketing 1.3 Specificul marketingului de construcţii în Republica Moldova 1.4 Dezvoltarea sistemului de distributie 1.5 Participarea la tirguri si expozitii     2. Sistemul ştiinţific de tehnologii în construcţii „INTERCON-2” – bază pentru elaborarea planului de marketing 2.1 Noţiuni de bază privind elaborarea planului de marketing 2.2 Producţia şi particularităţile ei tehnologice 2.3 Aprobarea tehnologiilor sistemului „INTERCON-2”     3. Planul marketing al proiectului investiţional „TEHNOSTROI-2” 3.1. Strategia de marketing 3.2 Strategia şi tactica de organizare a procesului de producţie în cadrul SBU-1 3.3. Pieţele de desfacere a producţiei 3.4. Analiza pieţei 3.5. Planul tactic al marketingului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu