CUPRINS
INTRODUCERE………………………………………………………………………………….4
CAPITOLULI. Planificarea managerială pilon al dezvoltării durabile a întreprinderii….…5
1.1. Noţiuni şi definiţii ale planificării manageriale………………………………………....……5
1.2. Scopul şi necesitatea planificării manageriale…………………………………………....…10
1.3. Tipuri de planificare…………………………………………………………………………14
CAPITULUL II. Planificarea managerială în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”...........................19
2.1. Procesul de planificare strategică în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”.............................19
2.2. Conceptul de alegerea şi implementare a strategiei de producție...........................28
2.3. Analiza swot al proiectului lansarea unui produs nou la Î.I. „FILRAM-LUX”................33
CONCLUZII.………………………………………………………………………….…...…37
BIBLIOGRAFIE.…………………………………………………………………………...…39
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/planificarea-ca-functie-managementului-si-factor-de-realizare-strategiei#sthash.UAyFdjg7.dpufCUPRINS INTRODUCERE………………………………………………………………………………….4 CAPITOLULI. Planificarea managerială pilon al dezvoltării durabile a întreprinderii….…5 1.1. Noţiuni şi definiţii ale planificării manageriale………………………………………....……5 1.2. Scopul şi necesitatea planificării manageriale…………………………………………....…10 1.3. Tipuri de planificare…………………………………………………………………………14 CAPITULUL II. Planificarea managerială în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”...........................19 2.1. Procesul de planificare strategică în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”.............................19 2.2. Conceptul de alegerea şi implementare a strategiei de producție...........................28 2.3. Analiza swot al proiectului lansarea unui produs nou la Î.I. „FILRAM-LUX”................33 CONCLUZII.………………………………………………………………………….…...…37 BIBLIOGRAFIE.…………………………………………………………………………...…39 - See more at: http://www.libroteze.com/ro/planificarea-ca-functie-managementului-si-factor-de-realizare-strategiei#sthash.UAyFdjg7.dpuf
INTRODUCERE………………………………………………………………………………….4
CAPITOLULI. Planificarea managerială pilon al dezvoltării durabile a întreprinderii….…5
1.1. Noţiuni şi definiţii ale planificării manageriale………………………………………....……5
1.2. Scopul şi necesitatea planificării manageriale…………………………………………....…10
1.3. Tipuri de planificare…………………………………………………………………………14
CAPITULUL II. Planificarea managerială în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”...........................19
2.1. Procesul de planificare strategică în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”.............................19
2.2. Conceptul de alegerea şi implementare a strategiei de producție...........................28
2.3. Analiza swot al proiectului lansarea unui produs nou la Î.I. „FILRAM-LUX”................33
CONCLUZII.………………………………………………………………………….…...…37
BIBLIOGRAFIE.…………………………………………………………………………...…39
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/planificarea-ca-functie-managementului-si-factor-de-realizare-strategiei#sthash.UAyFdjg7.dpufCUPRINS INTRODUCERE………………………………………………………………………………….4 CAPITOLULI. Planificarea managerială pilon al dezvoltării durabile a întreprinderii….…5 1.1. Noţiuni şi definiţii ale planificării manageriale………………………………………....……5 1.2. Scopul şi necesitatea planificării manageriale…………………………………………....…10 1.3. Tipuri de planificare…………………………………………………………………………14 CAPITULUL II. Planificarea managerială în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”...........................19 2.1. Procesul de planificare strategică în cadrul Î.I. „FILRAM-LUX”.............................19 2.2. Conceptul de alegerea şi implementare a strategiei de producție...........................28 2.3. Analiza swot al proiectului lansarea unui produs nou la Î.I. „FILRAM-LUX”................33 CONCLUZII.………………………………………………………………………….…...…37 BIBLIOGRAFIE.…………………………………………………………………………...…39 - See more at: http://www.libroteze.com/ro/planificarea-ca-functie-managementului-si-factor-de-realizare-strategiei#sthash.UAyFdjg7.dpuf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu